// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

جدیدترین کاراکتر های بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition معرفی شدند

کمپانی Nintendo با انتشار تریلری جدید از بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition کاراکتر‌های آن را معرفی کرد.

کمپانی نینتندو در آستانه عرضه بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition روی نینتندو سوییچ، تریلری جدیدی از سری ویدیو‌های Character Highlight منتشر کرد. همانطور که از نام مجموعه ویدیو مشخص است این تریلر‌ها به معرفی کاراکتر‌های این بازی می‌پردازند. تا به امروز در جریان این ویدیو‌ها توانستیم با کاراکتر‌های مختلف این سری آشنا شویم. حال در این تریلر سازندگان کاراکتر‌های قدیمی از سری Skyward Sword و A LinkBetween Worlds را به همراه یک کاراکتر مهمان ویژه به نمایش می‌گذارند.

همانطور که حدس زدید ویدیو ما را به دنیای شناخته شده این سری یعنی Skyloft می‌برد و باری دیگر کاراکتر مزاحم و ربات این سری یعنی FI را نشان می‌دهد. وی که از آداب معاشرت اطلاعی ندارد قبل از اینکه به میدان نبرد برود در بین دشمنان می‌رقصد و با سلاح بزرگ تمامی دشمنان را در یک ضربه به هوا پرتاب می‌کند. پس از این کاراکتر نوبت شخصیت دیوانه یعنی Chirahim است که متاسفانه این بار شاهد مهارت‌های ویژه وی نبودیم. اما در عوض توانستیم نگاهی به دیگر حرکات قدیمی وی با شمشیر بیاندازیم که در این حین با احضار سربازان کوچک خود آنها را به جان دشمنان می‌اندازد.

پس از دنیای اسکای‌ لافت این ویدیو ما را به دنیای A Link Between Worlds می‌برد که در آن شاهد شخصیت‌های این سری هستیم. Ravio در این ویدیو دیده می‌شود که قابلیت‌های ویژه خود را که بیشتر با سقوط روی سر دشمنان است به رخ می‌کشد و در حالی که Link در دنیای دیگر ماجراهای خود به سر می‌برد، راویو به خانه لینک می‌رود تا وسایل وی را به سرقت ببرد. همچنین در ادامه می‌توانیم به توانایی‌های کاراکتر دیگر یعنی Yuga نگاهی بیاندازیم که با فوت‌های قدرتمند خود دشمنان را به طرفین پرتاب می‌کند.

Hyrule Warriors: Definitive Edition

در انتها، کاراکتر Ganondorf با ظاهر جدیدی دیده می‌شود که با در دست داشتن Triforce of Force به نبرد با ارتشی از دشمنان می‌رود. از قابلیت‌های وی می‌توان به ضربه قدرتمند شمشیر اشاره کرد. یکی از قدرتمندترین حرکات وی مربوط به احضار یک دست بزرگ شیطانی می‌شود که با یک ضربه تمامی دشمنان پیرامون را از بین می‌برد.

بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition در سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) در حال توسعه است و در واقع نسخه بهبود یافته Wii U این بازی است که شامل تمامی محتویات این سری می‌شود. گفتنی است که این بازی شامل لباس‌ها و پوسته‌هایی از آخرین نسخه Legend of the Zelda یعنی Breath of the Wild برای کاراکتر‌های زلدا و لینک می‌شود.

گویا این ویدیو آخرین قسمت از سری تریلری‌های Character Highlight بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition به شمار می‌رود. تا عرضه این بازی مدت زمان زیادی باقی نمانده است؛ طوری که در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بیش از ۲۵ کاراکتر از سری بازی‌های The Legend of Zelda در این نسخه جای گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید و نگاهی به کاراکترهای آن بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و کاراکتر‌های آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده