// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition با محوریت معرفی کاراکترها

جدیدترین تریلر بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition به معرفی کاراکترهای جدید این بازی می‌پردازد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو با انتشار تریلر دیگری از نسخه بهبود یافته Hyrule Warriors یعنی بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition منتشر کرد که کاراکتر‌های این بازی را نشان می‌دهد.

این بار نینتندو کاراکتر‌های سری Legenda of Zelda: Wind Waker را در دنیای معروف آن یعنی Great Sea نشان می‌دهد. جالب است بدانید که موسیقی متن آن نیز همان تم Wind Waker است که به واسطه ویولن و ساز چنگ نواخته شده است. در تریلر منتشر شده شاهد درگیری کاراکتر Toon Link با Helmaroc King بودیم که در واقع حالت کارتونی آن در بازی Super Smash Bros است. همچنین در تریلر منتشر شده توانستیم به تجهیزات وی نگاهی بیاندازیم که شامل شمشیر و قطار همیشگی آن یا همان Spirit Tracks می‌شود.

در ادامه دزد دریایی Tetra را دیدیم که با استفاده از نیزه و شمشیر خود در مقابل گروهی از شخصیت‌های پلید بازی مبارزه می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که وی به قابلیت‌های قدرتمندی همچون ضربات طلایی مجهز شده است. در آن سو Medli را دیدیم که جزو یکی از کاراکتر‌های دوست داشتنی بازی Wind Maker محسوب می‌شود. وی نه تنها با استفاده از بال و پر‌های خود دشمنان را از پای در می‌آورد بلکه مهارت‌های وی را نیز در نواختن ساز دیدیم. در ادامه سازندگان کاراکتر دیگری با نام King Dephnes از Old Hyrule را به نمایش گذاشتند که امواجی را در بازی تولید می‌کرد.

بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition که در سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) طراحی شده است در واقع نسخه بهبود یافته Wii U این بازی است که شامل تمامی محتوای آن از نقشه‌ها گرفته تا کاراکتر‌ها و ماموریت‌ها می‌شود. گفتنی است که این بازی شامل لباس‌ها و پوسته‌هایی از آخرین نسخه Legend of the Zelda یعنی Breath of the Wild برای کاراکتر‌های زلدا و لینک می‌شود.

سری تریلر‌های منتشر شده که کاراکتر‌های این بازی را معرفی می‌کند، Character Highlight Trailer نام دارد که نینتندو قصد دارد تا عرضه بازی با آن به مخاطبان را با کار‌اکتر‌های این بازی آشنا کند. بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. بیش از ۲۵ کاراکتر در این بازی گنجانده شده است که در آن شاهد شخصیت‌های قدیمی و همچنین جدید این سری هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده