// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Brawlout برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

استودیو Angry Mob Games با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros-مانند آنها، یعنی Brawlout برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

بازی مبارزه‌ای Brawlout (الهام گرفته‌شده از Super Smash Bros) با هفت کاراکتر اصلی و چندین کاراکتر مهمان همچون Juan از Guacamelee و The Drifter از Hyper Light Drifter قرار است سال جاری میلادی به طور رسمی برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

استودیو انگری ماب گیمز (Angry Mob Games) این اخبار بازی را در بلاگ پلی‌استیشن منتشر کرد و نوشت که بازی Brawlout در تابستان سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد و بازیکنان می‌توانند یک بازی مبارزه‌ای همچون اسمش براز را تجربه کنند.

سازندگان همچنین جزئياتی از این بازی منتشر کرده‌اند که از بودن ۱۸ کاراکتر در بازی خبر می‌دهد. گفتنی است که کاراکتر‌های مذکور دارای شیوه‌های مختلف مبارزه نیز هستند که قبل از بازی تعیین می‌شود. در آن سو سه کاراکتر مهمان نیز به همراه یک کاراکتر جدید در جمع مبارزان دیده می‌شوند. سازندگان خاطرنشان کردند که با نزدیک شدن به عرضه بازی از کاراکتر جدید رونمایی خواهند کرد.

علاوه بر حالت چند نفره حضوری (Local)، بازی Brawlout از بخش آنلاین نیز روی پلی‌استیشن 4 پشتیبانی می‌کند. کاربران پلی استیشن 4 پرو این بازی نیز می‌توانند بازی را با گرفیک بهبود یافته روی رزولوشن 4K تجربه کنند.

بازی Brawlout هم‌اکنون برای پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است و در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری برای PS4 منتشر می‌شود. گفتنی است که نسخه ایکس باکس وان این بازی نیز در دست ساخت قرار دارد و احتمال می‌رود که در انتهای سالی جاری میلادی نیز شاهد انتشار آن باشیم. سازندگان ضمن معرفی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی، تریلری نیز از آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و خود را با محتویات زیبای آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در خبر‌های دیگر، فروش بازی Brawlout روی نینتندو سوییچ از مرز ۵۰ هزار نسخه عبور کرده است. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های منتشر شده تا به امروز می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی برال اوت در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده