نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فروش بازی Brawlout در نینتندو سوییچ از مرز ۵۰ هزار نسخه عبور کرد

استودیو انگری ماب گیمز اعلام کرد که بازی Brawlout تنها در عرض دو هفته از انتشار به فروش ۵۰ هزار نسخه‌ای در کنسول نینتندو سوییچ دست یافته است.

استودیو انگری ماب گیمز در تاریخ بیست و هشتم آذرماه (۱۹ دسامبر) بازی Brawlout را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر ساخت و این بازی درست قبل از کریسمس در فروشگاه eShop نینتندو در دسترس قرار گرفت. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو انگری ماب گیمز اعلام کرد که این بازی تنها در عرض دو هفته بیش از ۵۰ هزار نسخه فروش داشته است.

این خبر از طریق حساب رسمی بازی در توییتر به اشتراک گذاشته شد و توسعه‌دهندگان بازی ضمن اعلام این خبر، از بازیکنان به خاطر حمایت‌های آنها تشکر کردند و وعده‌ی محتویات جدیدی برای بازی در سال ۲۰۱۸ را دادند. شما می‌توانید این توییت را در ادامه مشاهده کنید.

بازی Brawlout در نینتندو سوییچ به بیش از ۵۰ هزار بازیکن در دو هفته‌ی اول انتشار دست یافته است. نینتندو و به ویژه شما بازیکنان Brawlout همگی شگفت‌انگیز هستید و ما تک‌تک شما را دوست داریم. از شما سپاسگذاریم و منتظر محتویات بیشتری از بازی در سال ۲۰۱۸ باشید.

بازی Brawlout یکی از بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ است که در این کنسول هیبریدی به موفقیت دست یافته است و بازی‌هایی نظیر بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap و بازی forma.8 نیز در این کنسول فروش بهتری را نسبت به سایر پلتفرم‌ها تجربه کرده‌اند. حتی بازی Enter the Gungeon که چند روز قبل از بازی Brawlout برای نینتندو سوییچ منتشر شده بود نیز به فروش ۷۵ هزار نسخه‌ای در دو هفته‌ی اول انتشار دست یافته است.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Brawlout  یک بازی مبارزه‌ای با الهام از بازی Super Smash Bros است که دارای کاراکترهای مهمان نظیر شخصیت خوآن از بازی Guacamelee! بوده و از بخش همکاری چندنفره بهره می‌برد که از حضور چهار بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. بازیکنان قادر خواهند بود تا با دوستان خود در یکی از حالت‌های زمانی، نبردهای تیمی و Stock به تجربه بازی بپردازند و در غیر این صورت نیز می‌توانند با همکاری بات‌ها به‌تنهایی این بازی را تجربه کنند. همچنین بخش آنلاین، مسابقات رتبه بندی (Rank)، جدول امتیازات جهانی (Leaderboards)، حالت یک در مقابل یک، امکان تشکیل تیم خصوصی از ۲ الی ۴ نفر، امکان ذخیره و تماشای مجدد مبارزات و مسابقات هفتگی از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود. به طور حتم این بازی گزینه‌ی مناسبی برای نینتندو سوییچ است زیرا بازی Super Smash Bros با وجود درخواست‌های فراوان طرفداران، به این کنسول هیبریدی راه پیدا نکرده است.

در حال حاضر بازی Brawlout در پلتفرم‌های پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس است و در اواخر سال جاری میلادی برای PS4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده