// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

تریلر جدید بازی Battletech با محوریت داستان

استودیو Harebrained Schemes با انتشار تریلری جدید از بازی BattleTech، جزییات بیش‌تری از داستان بازی ارائه کرد.

پس از تاخیر خوردن، استودیو هربریند اسکیمز (Harebrained Schemes) و کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در اوایل فروردین ماه اعلام کردند که بازی نوبتی آنها یعنی بازی Battletech در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) به طور رسمی منتشر می‌شود. حال در آستانه عرضه بازی، سازندگان در ادامه ویدیو‌های Battletech Basics، تریلری از Battletech منتشر کرده‌اند که قصد دارد مخاطبان را با داستان این بازی آشنا کند.

سازندگان در مورد داستان بازی آن را ترکیبی از Game of Thrones و Pacific Rim در فضا معرفی کردند. داستان بازی در مورد فرماندهی است که در جریان کمک به حاکمی که به تازگی فرمانروایی خود را از دست داده است، گیر افتاده است. در ویدیو جدید بین عکس‌های هنری و صحبت‌های کاراکتر بازی، توضیحات سازندگان را می‌شنویم که کاربران را با ریشه داستانی بازی آشنا می‌کنند.

جوردن وایزمن، مدیر عامل استودیو هربریند اسکیمز، در مورد داستان بازی گفت:

شخصی به نام Kamea شما را برای کاری که ارتش خود نتوانست آن را انجام دهد، استخدام کرده است. این تنها بخش کوچکی از کمپین بزرگ این بازی به شمار می‌رود. در آن سو با همکاری با نفرات دیگر، اعتبار خود را افزایش دهید و یک روند داستانی کلاسیک از Battletech را تجربه کنید. محتویات داستانی زیاد به کاربران اجازه می‌دهد که داستان خود را در  بازی رقم بزنند و به سلیقه خود داستان بازی را پیش ببرند.

در ادامه می‌توانید تریلر داستانی جدید بازی Battletech را مشاهده کنید. بازی مذکور برای عرضه روی  پی سی و مک برنامه‌ریزی شده است و همانطور که در بالا اشاره شد، در تاریخ ۴ اردیبهشت به دست کاربران می‌رسد. گفتنی است که نسخه لینوکس بازی نیز در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. همچنین هم‌اکنون بازی بتل‌تک در فروشگاه هامبل استور (Humble Store) پیش فروش می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Battletech در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده