// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بازی BattleTech اعلام شد

Paradox Interactive با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی استراتژی BattleTech، ساخته Harebrained Schemes، را برای کاربران کامپیوتر مشخص کرد.

‌بازی Battletech، جدیدترین پروژه استودیو استودیو هربریند اسکیمز (Harebrained Schemes)، در سبک استراتژی و نوبتی در حال توسعه است و چندی پیش کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفت. سازندگان در کمپین کیک‌استارتر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از سوی حامیان مالی جمع‌آوری کرده‌اند در حالی که هدف جمع‌آوری بودجه تنها ۲۵۰ هزار دلار بود. پروژه که قرار بود سال گذشته میلادی عرضه شود با تاخیر مواجه و به بهار ۹۷ موکول شد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص کرده‌اند.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Battletech، سازندگان تریلری هم منتشر کردند که در واقع قصد دارد بازیکنان را تا حدودی با داستان آن آشنا کند. در ویدیو‌های دیگر می‌توانید تریلر بخش کمپین بازی BattleTech را که در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شده است تماشا کنید و در سوی دیگر به ویدیو گیم پلی آن نگاهی بیاندازید.

Battletech که از بازی‌ قدیمی و رومیزی کمپانی گیمز ورکشاپ (Games Workshop) ساخته شده است شامل حالت کمپین تک‌نفره، محتوای اضافی تک نفره و بخش چند نفره بازیکن در مقابل بازیکن می‌شود. در این بازی کاربران در جایگاه نیرو‌های نظامی قرار می‌گیرند که هدایت ربات‌های قوی و غول‌پیکری با نام بتل‌مِکس را بر عهده دارند. در جریان بازی کاربران با انتخاب کردن نوع سلاح، زره، هدایت کننده و موارد دیگر، به نبرد‌ها ملحق می‌شوند. از آنجا که بازی از نسخه رومیزی خود الهام گرفته است، شامل المان‌هایی هم از آن می‌شود ولی به طور کلی قانون بازی رومیزی را ضمیمه خود نکرده‌ است. همچنین گفتنی است که توسعه‌دهندگان نسخه Boardgame آن در ساخت نسخه بازی ویدیوی آن نیز نقش داشته‌اند طوری که شاهد حضور جوردن وایزمن و میچ گیتل‌من در تیم توسعه دهندگان هستیم.

بازی Battletech در تاریخ ۲۴ آوریل برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی استراتژی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده