// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بسته الحاقی Trials of Mythron بازی Duelyst منتشر شد

استودیو Counterplay Games با انتشار تریلری جدید از بازی Duelyst، ششمین بسته دانلودی آن را با نام Trials of Mythron منتشر کرد.

چندی پیش در جریان اخبار بازی استودیو کانترپلی گیمز (Counterplay Games) و کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) جدیدترین بسته الحاقی بازی Duelyst را با نام Trials of Mythron معرفی کردند که شامل مکانیزم‌های تازه در گیم پلی و بیش از ۱۰۰ کارت جدید می‌شود. حال سازندگان اعلام کردند که هم‌اکنون محتوای یاد شده در دسترس کاربران است و در آن سو کاربران می‌توانند با آپدیت بازی به حالت جدید Unranked Play نیز راه پیدا کنند. به مناسبت راه‌یابی ششمین و جدیدترین بسته دانلودی، سازندگان تریلری جدید از بازی Duelyst منتشر کردند.

مکانیزم جدید یعنی Intensify Mechanic هر بار به کارت بازی‌شده اجازه می‌دهد که اثرات چشمگیری را در روند بازی پیاده کند. در آن سو تاثیرات نیروزای آن نیز جادوها و مینیون‌های شما را قوی می‌کند؛ مثلا با اعمال کردن Intensify روی Abyssian Bonecrusher با مقادیر 0/3، با هر بار ورود این کارت به زمین بازی، میزان آسیب‌رسانی ۵ واحد افزایش پیدا می‌کند؛ به این شکل که روند قوی‌ شدن از 5/3 شروع می‌شود و در دومین نوبت استفاده به مقدار 10/3 می‌رسد.

از این به بعد کاربران می‌توانند به شکل Unlimited Format از کارت‌های خود در حالت Unranked Play استفاده کنند. اگر کارت‌های مورد علاقه شما در روند چرخشی استاندارد بازی حضور ندارد جای نگرانی نیست؛ چرا که از آنها می‌توان در ماموریت Unlimited Celebration استفاده کرد. همچنین کاربران در حالت جدید Unlimited این شانس را دارند که پنج Shimzar Orbs را از آن خود کنند.

سازندگان همچنین اعلام کردند که کاربران با تماشا کردن استریم بازی Duelsyt در Twitch به مدت ۴۵ دقیقه یا بیشتر می‌توانند از Twitch Drops بهره‌مند شوند. توییچ دراپس شامل سه عدد Trials of Mythron Orbs می‌شود. این تنها امتیازاتی نیست که سازندگان برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند؛ چرا که کاربران می‌توانند تا تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) با وارد شدن به بازی از اورب‌های بیشتری برخوردار شوند.

Duelyst یک بازی رقابتی رایگان یا به اصطلاح Free to Play در سبک سی‌سی‌جی یا کارتی (Collectible Card Games) است که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ویندوز و مک در دسترس است. بازی مذکور هم از طریق فروشگاه استیم و هم وب‌سایت رسمی قابل دانلود و بازی است. برای اطلاع بیشتر از جزئیات آپدیت Trials of Mythron می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید. در ادامه نیز می‌توانید تریلر جدیدترین DLC بازی Duelyst را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بسته الحاقی جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده