// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

بسته الحاقی Trials of Mythron بازی Duelyst معرفی شد

کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلری جدید از بازی Duelyst، جدیدترین بسته الحاقی این بازی را با نام Trials of Mythron معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کانترپلی گیمز (Counterplay Games) و کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) جدیدترین و ششمین بسته الحاقی بازی Duelyst را با نام Trials of Mythron معرفی کردند. محتوای دانلودی این بازی کارتی تا چند روز آتی به دست بازیکنان آن می‌رسد.

کاربرانی که بازی Duelyst را در اختیار دارند پیش‌تر توانستند به کارت‌های جدید نگاهی کوتاه بیندازند. همچنین سازندگان اعلام کردند که در صفحه فیسبوک و توییتر Duelyst از کارت‌های جدید این بازی رونمایی خواهند کرد. گفتنی است که کارت‌های پیشین این بازی در صفحات اجتماعی بازی قابل مشاهده است و قرار است به طور هفتگی از کارت‌های جدید نیز رونمایی شود.

بسته الحاقی Trials of Mythron با استفاده از مکانیزم جدید Intensify Mechanic قرار است قدرت کارت‌ها را افزایش دهد؛ کاری که با استفاده پیاپی از قدرت ویژه کارت‌ها عملی می‌شود. در آن سو عنوان جدیدی با نام Mythron به درجه‌های کم‌یاب بودن کارت‌ها اضافه شده است. مکانیزم جدیدی با نام Trial and Destiny نیز به گیم پلی بازی افزوده شده است که با شرایط خاصی می‌توان از تاثیر Destiny برای افزایش قدرت دائمی، در زمان باقی‌مانده بازی استفاده کرد.

بازی Duelyst به تازگی به یکی از بازی‌های محبوب طرفداران بازی‌های کارتی تبدیل شده است؛ طوری که عبارت Very Positive در صفحه استیم آن دیده می‌شود. برای مراجعه به صفحه استیم بازی می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

Duelyst یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play در سبک سی‌سی‌جی (Collectible Card Games) است که هم‌اکنون برای پی سی در دسترس است. سازندگان ضمن معرفی بسته الحاقی جدید، تریلری نیز از آن منتشر کردند که کارت‌های جدید و کاراکتر‌های آن را نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های کارتی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده