// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

ویدیو جدید سرویس Xbox Game Pass با محوریت بازی های پیش روی ایکس باکس

به‌تازگی ویدیویی از سرویس Xbox Game Pass منتشر شده که در آن شاهد بازی Crackdown 3، بازی Sea of Thieves و بازی State of Decay 2 هستیم.

سرویس Xbox Game Pass از زمان معرفی تا به امروز در حال رشد کردن است و ماه به ماه بازی‌های بیشتری به این سرویس اضافه شده تا آرشیو آن کامل‌تر از قبل شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی جدید از سرویس Xbox Game Pass منتشر شده که در آن شاهد بازی Crackdown 3، بازی Sea of Thieves و بازی State of Decay 2 هستیم.

با اینکه در ویدیو به‌نمایش درآمده شاهد بازی دیگری نیستیم و تمرکز اصلی روی سه بازی ذکر شده است ولی می‌توان نتیجه گرفت که تیم ایکس باکس با جای دادن بازی‌های انحصاری تازه عرضه شده خود در لیست Xbox Game Pass، قصد دارد مخاطبین بیشتری را به خود جذب کند. به‌عبارتی در آینده و عرضه شدن سایر دنباله‌های سری‌های محبوب ایکس‌ باکس، می‌توان انتظار داشت که چند ماه پس از عرضه شاهد حضورشان در لیست بازی‌های Xbox Game Pass باشیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به سرویس Xbox Game Pass را در زومجی مشاهده کنید. بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۹ اسفند ماه (۲۰ مارس)، بازی State of Decay 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ و بازی Crackdown 3 نیز در بهار ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول سرویس Xbox Game Pass نیز می‌توان به قابلیت بازی‌ کردن بازی‌های Xbox Play Anywhere روی کامپیوتر اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده