// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

مشترکین Xbox Game Pass می‌توانند بازی های Play Anywhere را روی کامپیوتر بازی کنند

آرون گرینبرگ در جدیدترین توییت خود اعلام کرده که کاربران Xbox Game Pass، می‌توانند بازی‌های سرویس Play Anywhere را روی کامپیوتر خود تجربه کنند.

زمانی که سرویس Xbox Game Pass معرفی شد، اعلام شد که این سرویس در اختیار کاربران ایکس باکس وان بوده و هر ماه با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانند ۱۰۰ بازی مختلف را تجربه کنند. در این میان به‌نظر می‌رسد کاربران کامپیوتر نیز می‌توانند به‌گونه‌ای متفاوت، از مزایا این سرویس استفاده کنند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، آرون گرینبرگ، مدیربازاریابی ایکس باکس، در جدیدترین توییت خود اعلام کرده که کاربران سرویس Xbox Game Pass، می‌توانند بازی‌هایی که از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کنند روی کامپیوتر خود تجربه کرده و لذت ببرند. این گفته بدین معنا است که هر ماه، کاربران PC می‌توانند بازی‌هایی را که از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی کرده و در لیست Xbox Game Pass قرار دارند، تجربه کنند.

اگر جزو اشخاصی هستید که از سرویس Xbox Play Anywhere اطلاعات خاصی ندارید، باید بگویم که این سرویس، به شما اجازه می‌دهد که بازی‌های دیجیتالی Xbox One را روی کامپیوتر (ویندوز ۱۰) خود بازی کنید. در ابتدا این سرویس مختص به بازی‌های انحصاری بود اما حال بعضی از بازی‌های مولتی‌پلتفرم نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده