نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵

تریلر جدید بازی Far Cry 5 با محوریت گیم پلی حالت Co-Op

یوبی سافت اخیرا تریلر جدیدی از بازی Far Cry 5 منتشر کرده که گیم‌پلی حالت Co-Op آن و همچنین برخی شخصیت‌های بازی را نمایش می‌دهد.

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی در کمپانی Ubisoft، تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند. در این تریلر شاهد توضیحات سازندگان بازی در مورد بخش‌های مختلف آن هستیم و همچنین گیم‌پلی حالت Co-Op بازی و تعدادی از شخصیت‌های آن را هم می‌توان تماشا کرد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

طبق توضیحات سازندگان در این ویدیو، نسخه‌های پیشین سری فارکرای نهایتا بین ۱۸ تا ۲۰ کاراکتر در محیط داشتند ولی در این نسخه، تا به الان ۶۵ کاراکتر مختلف طراحی شده‌اند که هریک، خصوصیات و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خودشان را دارند. از طرف دیگر، گیم‌پلی بخش Co-Op بازی شباهت زیادی به گیم‌پلی این بخش در فارکرای 4 خواهد داشت و مثلا یکی از بازیکنان می‌تواند با ماشین به محل ماموریت برود و بازیکن دیگر، با هلی‌کوپتر از بالا وی را پشتیبانی کند.

در دیگر اخبار مرتبط با Far Cry 5، چندی پیش نهاد ESRB درجه‌بندی سنی M را به آن اعطا کرد و همچنین تریلر دیگری با محوریت گروه مقاومت نیز از آن منتشر شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده