// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Rad Rodgers برای کنسول های نسل هشتمی مشخص شد

کمپانی THQ Nordic تاریخ انتشار بازی Rad Rodgers را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مشخص کرد.

بازی Rad Rodgers یک اثر ساید اسکرول و دو‌ بعدی است که قرار است به‌زودی توسط کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) منتشر شود. داستان بازی در مورد یک پسرک و کنسول قدیمی وی با نام Dusty است که ماجراهای آنها را رویات می‌کند. حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی تاریخ انتشار پروژه خود را برای کنسول‌های نسل هشتمی مشخص کرده‌اند.

داستان بازی Rad Rodgers در واقع در مورد پسرکی است که به بازی‌های ویدیوی علاقه بسیاری دارد و ساعت‌ها و روز‌ها وقت خود را صرف بازی کردن می‌کند. یک شب پس از ساعت‌ها بازی، وی به خواب می‌رود و پس از بیداری خود را در دنیایی پیدا می‌کند که کنسول خود را زنده و در حال صحبت کردن می‌بیند. کاراکتر این بازی یعنی راجرز حال در دنیایی بیدار شده است که بازی‌ ویدیویی است و البته این‌بار خبری از اتفاقات زیبا نیست و سراسر دنیای این بازی را خشونت فرا گرفته است. بارانی از خون‌های دشمنان کشته شده، تیرباران و انفجار، تنها از مواردی است که در دنیای این بازی دیده می‌شود. در مورد صداگذاری کاراکتر‌های این بازی باید گفت که John St. John، صدای کاراکتر بازی Duke Nukem، صداپیشگی داستی را بر عهده گرفته است.

موسیقی متن بازی Rad Rodgers به دست اندرو هول‌شالت تنظیم شده است و با داشتن المان‌های MIDI قصد دارد که یک روند قدیمی را برای طرفداران این سبک به ارمغان آورد. با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد بازی برای مخاطبانی که با تجربه بازی‌های قدیمی بزرگ شده‌اند و اواخر بازی‌های گرافیکی زیادی را انجام داده‌اند، لذت بیشتری خواهد داشت.

بازی Rad Rodgers در کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) توانست بودجه توسعه پورت کنسولی خود را از سوی حامیان مالی به مبلغ ۸۱ هزار و ۹۶۱ دلار جمع‌آوری کند. گفتنی است که استودیو اسلیپ‌گیت توسعه پورت کنسولی این بازی را برعهده گرفته است و قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند ماه) برای Xbox One و PS4 منتشر شود. بازی مذکور هم‌اکنون برای پی سی در دسترس قرار دارد و در مطلبی دیگر می‌توانید از ویژگی‌های کلیدی این بازی با خبر شوید یا اینکه به صفحه استیم آن نگاهی بیاندازید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Rad Rodgers را تماشا کنید و با محیط بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده