// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Rad Rodgers برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

کمپانی THQ Nordic با خرید IP بازی پلتفرمر Rad Rodgers قرار است آن را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کند.

در طی چند ماه اخیر کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) تقریبا هر دو ماه یکبار یک IP اختصاصی را به فهرست‌ بازی‌های خود اضافه می‌کند و این شرکت اخیرا هم امتیاز بازی Rad Rodgers را خریداری کرده است. 

بازی Rad Rodgers که از بازی‌ قدیمی Commander Keen الهام گرفته شده است، در واقع توسط استودیو اسلیپ‌گیت (Slipgate) که در گذشته با نام Interceptor Entertainment شناخته می‌شد، توسعه یافته است. هنوز مشخص نشده که این IP با چه قیمتی به کمپانی تی‌اچ‌کیو فروخه شده است.

rad rogers

بازی Rad Rodgers سال گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار بازی کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک اعلام کرد که این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر می‌شود و مسئولیت توسعه پورت آن را بر روی کنسول‌ها، استودیو اسلیپ‌گیت بر عهده گرفته است.

بازی Rad Rodgers توانست در کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) از سوی حامیان مالی مبلغ ۸۱ هزار و ۹۶۱ دلار را به خود اختصاص داده و مراحل توسعه‌اش را آغاز کند. 

ضمن اعلام این خبر فردریک شرایبر گفت:

بازی Rad Rodgers یکی از محصولاتی بود که در طول مراحل توسعه آن بسیار لذت بردیم و تجربه خوش‌آیندی برای ما داشت. این امر با آغاز کمپین موفقیت آمیز و استقبال عالی طرفداران از این بازی آغاز شد. ما بسیار خوشنود هستیم که این بازی را به کمپانی تی‌اچ‌کیو فروخته‌ایم چون می‌دانیم این کمپانی نه تنها بازی را خریداری کرده است بلکه آن را نیز با افتخار نشان خواهد داد.

اگر برای اولین بار است نام بازی Rad Rodgers به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید نگاهی به داستان و ویژگی‌های آن بیاندازید.

شخصیت بازی یعنی «رَد» پسر جوانی است که به بازی کردن بازی‌های ویدیویی علاقه بسیار زیادی دارد. «رد» تمام شب را به بازی کردن می‌گذراند و پس از بیدار شدن در صبح روز بعد با صحنه‌ی عجیبی روبرو می‌شود و کنسول گرد و خاک گرفته خود را زنده پیدا می‌کند. پس از باز شدن پورتالی او و کنسول‌اش به درون تلویزیون کشیده و در دنیای بازی‌ ویدیویی رها می‌شوند.

rad rogers

کنسول رد که «داستی» نام دارد یک شخصیت خوش قلب ولی در عین حال بی‌ادب و حاضر جواب است. داستی شاید یک کنسول کهنه باشد و از کلاک اسپید سرعتی و پردازش قوی بهره نبرد اما تجربه زیادی دارد.

سفر رد و داستی در دنیای این بازی شروع می‌شود جایی که هفت مرحله خطرناک و طنزآمیز منتظر شما هستند که یک تجربه پلتفرمر سخت را برای شما به ارمغان آورند. جنگل بزرگ و خطرناک این بازی به دست دشمنانی فاسد شده و تاریکی آن را فرا گرفته است و وظیفه قهرمانان ما احیای درخت دانای این بازی است تا بتوانند جنگل را دوباره سرسبز و زنده کنند.

ویژگی‌های بارز بازی Rad Rodgers از این قرار است:

سلاح‌ها: داستی به واسطه‌ی قدرت خود سلاح‌های متنوعی را در دستان قهرمان بازی یعنی رد قرار می‌دهد؛ مثل اسلحه بولت‌ بلاستر که از مهمات بی‌نهایت بهره می‌برد. در سوی دیگر شاهد اسلحه فینیکس کنان هستیم که با شلیک ققنوس‌های آتشین دشمن را به خاکستر تبدیل می‌کند. همچنین در قسمت اول بازی ۵ اسلحه دیگر تعبیه شده است که می‌توانید در طول بازی آنها را پیدا کنید.

موسیقی: اندرو هال‌شالت با استفاده از تجربه چندین ساله خود در نوازندگی و همچنین آهنگ‌سازی یک اثر قدیمی و دوست‌ داشتنی را با صدا‌های میدی و سینتیسایزر برای شما به ارمغان می‌آورد.

دنیای پیکسل‌ورس: در حالی که رد و داستی یک تیم عالی را تشکیل می‌دهند ولی فقط داستی می‌تواند به دنیای پیکسل‌ورس سفر کند، دنیای خطرناکی که در پشت پرده بازی‌های ویدیوی قرار گرفته است. داستی در صورت مشاهده مشکلات به این دنیای خطرناک سفر می‌کند تا بتواند باگ‌های بازی را برطرف کند تا قهرمانان بازی ما بتوانند به سفر خود ادامه داده و بازی را به اتمام برسانند.

ایستر‌اگ‌های (Easter Egg) قدیمی: آیتم‌های بی نظیر و پنهانی در دنیا و اتاق‌های این بازی تعبیه شده است که می‌توانید با مهارت‌های پلتفرمر خود آنها را پیدا کنید.

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده