// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

تریلر جدید بازی Kirby: Battle Royale با محوریت ویژگی های آن

کمپانی نینتندو در آستانه عرضه بازی Kirby: Battle Royale روی نینتندو 3DS، تریلر جدیدی منتشر کرد که ویژگی‌های این بازی را نشان می‌دهد.

تا عرضه بازی Kirby: Battle Royale برای کنسول دستی نینتندو 3DS در ریجن آمریکای شمالی دو هفته بیشتر باقی نمانده است. حال سازندگان در آستانه انتشار آن قصد دارند اطلاعات بیشتری را از این بازی با طرفداران در میان بگذارند. در این راستا سازندگان تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده‌اند که برخی از ویژگی‌های این اثر را، که به مناسبت جشن ۳۰ سالگی کربی ساخته شده، به معرض نمایش قرار می‌دهد. تریلر یاد شده کوتاه و به مدت ۳۰ ثانیه است.

برای کاربرانی که با بازی Kirby: Battle Royale آشنایی ندارند، گفتنی است که در این بازی، کاربران هدایت کاراکتر محبوب این سری یعنی کربی را با رنگ‌های مختلف در اختیار می‌گیرند و رقابت خود را در ۱۰ حالت مختلف بتل رویال آغاز می‌کنند. در این میان، قابلیت‌های گوناگونی همچون تشکیل آیینه، بلعیدن و دیگر توانایی‌ها در میدان نبرد به کمک شما می‌آید.

در این تریلر، سازندگان روی ویژگی چند‌نفره آنلاین بازی Kirby: Battle Royale هم تاکید دارند؛ موردی که در بعضی از بازی‌های چندنفره نینتندو 3DS وجود ندارد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید تریلر معرفی آن را که در جریان رویداد نینتندو دایرکت منتشر شد، تماشا کنید. در آن سو در ریجن آمریکا، نسخه دمو این بازی به طور رایگان از طریق فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Kirby: Battle Royale را تماشا کنید. بازی مذکور در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی‌ماه) در ریجن آمریکا و به طور انحصاری برای 3DS منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در خبر‌های دیگر مربوط به مجموعه Kirby، کمپانی نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2017 نسخه جدیدی از این مجموعه را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد و تریلری نیز از آن منتشر کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده