// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Kirby Battle Royale با انتشار تریلری معرفی شد

بازی Kirby Battle Royale، نسخه جدیدی از مجموعه Kirby، با انتشار تریلری در جریان رویداد Nintendo Direct برای کنسول 3DS معرفی شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در جریان برنامه اینترنتی خود یعنی نینتندو دایرکت، که چندی پیش زمان پخش آن اعلام شده بود، نسخه جدیدی از بازی Kirby را برای کنسول دستی‌اش یعنی نینتندو 3DS معرفی کرد.

نسخه جدید این مجموعه Kirby با نام بازی Kirby Battle Royale معرفی شد و ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر معرفی آن را نیز منتشر کردند. تمامی کاراکتر‌های این بازی را شخصیت محبوب این مجموعه یعنی کِربی تشکیل داده است، طوری که کربی‌هایی با ظاهر‌های متفاوت در بازی حضور پیدا می‌کنند و با قابلیت‌های منحصر‌به‌فردشان به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

از حالت‌هایی که در این بازی جای گرفته است می‌تواند به حالت آنلاین و چندنفره حضوری (لوکال) اشاره کرد. همچنین سازندگان خاطرنشان کردند که بیش از ۱۰ حالت دیگر در این بازی وجود دارد و همان‌طور که از نام بازی پیدا است کاربران می‌توانند به‌واسطه این حالت‌ها به میدان نبرد ملحق شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بازی Kirby Battle Royale در تاریخ ۲۹ دی‌ماه (۱۹ ژانویه ۲۰۱۸) به‌طور انحصاری برای نینتندو 3DS عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

در خبر‌های دیگر مربوط به مجموعه Kirby، کمپانی نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2017 نسخه جدیدی از این مجموعه را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد و تریلری نیز از آن منتشر کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده