// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Worms W.M.D منتشر شد

استودیو Team17 با انتشار تریلری جدید بازی Worms W.M.D را از طریق فروشگاه eShop برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بریتانیایی تیم17 (Team17) اعلام کرد که نسخه نینتندو سوییچ بازی Worms W.M.D هم اکنون در فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop در دسترس است و به مناسبت این امر ناشر آن یعنی خود تیم17 تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کرد.

نسخه سوییچ بازی Worms W.M.D شامل تمامی آپدیت‌های بازی که از ابتدا برای آن منتشر شده است، می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این پورت می‌توان به پشتیبانی این بازی از کنترلر‌های سوییچ یعنی جوی‌کان‌ها اشاره کرد که در کنار حالت‌های چند نفره لوکال (حضوری) و آنلاین دیده می‌شود. علاوه بر آن، حالت کمپین Liveration و حالت Forts نیز ضمیمه نسخه سوییچ این بازی شده است. در انتها، یک حالت شخصی‌سازی جدید نیز در بازی اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد که پوشش کرم‌ها و سنگ‌ قبر آنها را تغییر دهند.

محتوای انحصاری نیز برای نسخه سوییچ بازی Worms WMD در نظر گرفته شده که پیش‌تر در نسخه‌های آن دیده نشده است و برای اولین بار روی این پلتفرم حاضر شده است. این محتوا شامل تم جدید Space، برج‌های قارچی و خانه‌درختی در بخش Forts می‌شود. سه آیتم انحصاری نیز در بخش شخصی‌سازی دیده می‌شود.

Worms W.M.D. یک بازی دو‌بعدی و نوبتی است که در ابتدا در جریان مراسم ۲۱ سالگی آن در تاریخ ۲ شهریور ماه ۹۵ (۲۳ آگوست ۲۰۱۶) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد. از این بازی به عنوان نسخه جانشین معنوی Worms Armageddon یاد می‌کنند که با داشتن گیم‌پلی مشابه، ویژگی‌های جدیدی را در خود جای داده است که شامل ساخت‌و‌ساز آیتم‌ها و اتومبیل‌ها می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Worms W.M.D. را برای نینتندو سوییچ تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی Worms W.M.D در بررسی زومجی نمره خود ۸ را از آن خود کرد در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده