// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

دموی بازی Sonic Forces به رایگان برای سوییچ منتشر شد

کمپانی سگا اعلام کرد که کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند نسخه دموی بازی Sonic Forces را به رایگان تجربه کنند.

تا انتشار نسخه جدید مجموعه سونیک یعنی بازی Sonic Forces دو هفته بیشتر باقی نمانده است. حال در میان اخبار بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند این بازی را تجربه کنند. در این راستا نسخه دموی این بازی هم‌اکنون به طور رایگان در فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop با محدودیت‌های عجیبی در دسترس است.

در مرحله اول، دموی رایگان این بازی فقط برای ریجن ژاپن در دسترس قرار گرفته است؛ بنابراین کاربران برای تجربه نسخه دموی این بازی باید حساب کاربری ژاپنی در اختیار داشته باشند. البته این امر ساده به نظر می‌رسد؛ چرا که کاربران تنها با ساختن یک حساب کاربری می‌توانند کشور ژاپن را انتخاب کنند. پس از تشکیل اکانت، کاربران می‌توانند آن را به کنسول‌شان لینک کنند و با اکانت جدید به فروشگاه ژاپنی eShop دست پیدا کنند.

پس از دانلود نسخه دموی این بازی شما با محدودیت‌های دیگری روبه‌رو خواهید شد. برای دست‌یابی به دموی بازی Sonic Forces باید سه مرحله را پشت سر بگذارید که به نقل از GameXplain هر یک از قدم‌ها یک دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. البته این مراحل ارزش چشیدن طعم این بازی را دارد و پس از آن می‌توانید بازی را تجربه کنید.

بازی Sonic Forces برای عرضه در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی قرار می‌گیرد. محتوای بازی Sonic Forces با الهام از Sonic Generations ساخته شده و شامل سونیک قدیم و مدرن می‌شود که حتی در آن شاهد مرحله قدیمی Chemical Plant Zone هم هستیم که چندی پیش در تریلری توانستیم نگاهی به آن بیندازیم. نسخه محدود بازی Sonic Forces که با نام Bonus Edition معرفی شده است، هم شامل محتوا و پوشش‌هایی از دیگر آثار کمپانی سگا و آتلوس همچون بازی‌ Persona 5، بازی Jet Set Radio و بازی Super Monkey Ball می‌شود.

شما در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی نسخه دموی بازی Sonic Forces روی نینتندو سوییچ را که به مدت ۹ دقیقه است، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

برای اطلاع از خبر‌های پیشین و تماشا کردن تریلر‌های منتشر شده می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Sonic Forces در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده