// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

ویدیو جدید Sonic Forces شخصی سازی و گیم پلی بازی را به نمایش می‌گذارد

کمپانی سگا ویدیویی جدید از بازی Sonic Forces را با محوریت مواردی نظیر شخصی سازی در بازی منتشر کرد.

از زمان معرفی بازی Sonic Forces تا به امروز در نمایش‌های این بازی شاهد شخصیت‌هایی هستیم که از آن‌ها به‌عنوان کاراکترهای شخصی‌سازی‌شده در بازی یاد می‌شود. به عبارتی خود کاربر می‌تواند شخصیت دلخواه خود را بسازد و در دل بازی قرار بدهد، اما نمایشی از نحوه شخصی‌سازی این شخصیت در دسترس نبود و حال با توجه به ویدیوی جدید بازی Sonic Forces که توسط کمپانی سگا، ناشر بازی، منتشر شده، می‌توانیم نگاهی به روند ساخت این شخصیت داشته باشیم.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان این ویدیو که ترکیبی از صحنه‌های سینمایی و گیم پلی بازی است، شاهد شخصیت سونیک در مراحل مختلف هستیم و در ادامه، شخصیت‌های همراه سونیک و دشمنان او از جمله دکتر اگمن و اینفینیت به تصویر کشیده می‌شوند. اما نکته مهم این ویدیو را می‌توان شخصیت شخصی‌سازی‌شده بازی دانست که او را با نام آواتار می‌شناسیم. در بازی Sonic Forces می‌توانید به واسطه گزینه‌های مختلف وی را شخصی‌سازی و مرد یا زن بودن‌اش را انتخاب کنید.

در ادامه با انجام مراحل مختلف و دریافت آیتم‌های بیشتر برای این بخش، می‌توانید ظاهر آواتار را عوض کنید. هر تغییری که روی آواتار اعمال کنید، در صحنه‌های سینمایی نیز اعمال خواهد شد و او را با ظاهر جدیدی که برایش در نظر گرفته‌اید، مشاهده می‌کنید. همچنین آواتار دارای گجت‌ها و قابلیت‌های مختلفی است که در جریان بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و دشمنان را از پیش رو بردارید یا به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوطه را که به زبان ژاپنی است، در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Sonic Forces در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (هفت نوامبر) روی نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و پیش‌خریدکنندگان می‌توانند به صورت رایگان به بسته الحاقی اپیزود شدو (Episode Shadow) دسترسی داشته باشند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده