// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید بازی Paladins با محوریت قابلیت های Talus

استودیو Hi-rez با انتشار تریلری جدید از بازی Paladins، قابلیت‌های قهرمان جدید این بازی یعنی Talus را به تصویر می‌کشد.

اگر از طرفداران پروژه شوتر و آنلاین استودیو های‌رز یعنی بازی Paladins باشید می‌دانید که قرار است یک قهرمان جدید به این بازی اضافه شود. کاراکتر جدید Talus‌ نام دارد و گویا در قابلیت‌های تلپورت تخصص خاصی دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که قابلیت‌های قهرمان جدید را نشان می‌دهد.

در ابتدا باید به حملات پایه و ساده آن اشاره کرد که به واسطه سلاح خود یعنی Veracharger انجام می‌شود. سلاح یاد شده برای نبرد‌هایی با بُرد متوسط در نظر گرفته شده است و در هر ۰.۱ ثانیه می‌تواند ۹۵ واحد آسیب به دشمنان وارد می‌کند. همچنین گفتنی است که Vercharger تعداد ۳۵ فشنگ  را در خود جای داده است.

دومین قابلیت وی Blitz Uper نام دارد که می‌تواند تا محدوده کوتاهی به دشمنان خود آسیب وارد کند. این قابلیت طوری صورت می‌گیرد که تالوس پس از اجرا کردن آن حریف خود را به عقب می‌راند و آسیبی بالغ بر ۶۰۰ واحد بر آن وارد می‌کند. قابلیت مذکور پس از ۸ ثانیه دوباره قابل استفاده است.

سومین قابلیت تالوس Overcharge نام دارد که به تالوس اجازه می‌دهد که به مدت زمان ۴ ثانیه سرعت شلیک سلاح خود را ۳۳ درصد افزایش دهد. همانند قابلیت پیشین، برای استفاده مجدد از این قابلیت باید ۸ ثانیه منتظر بمانید.

قابلیت بعدی که با کلید F فعال می‌شود، Rune of Travel نام دارد. پس از اجرای این قابلیت تالوس آیتمی را روی زمین می‌اندازد که همانند پورتال عمل می‌کند و به وی اجازه می‌دهد که پس از ۱۰ ثانیه به نقطه قبلی برگردد. گفتنی است که می‌توان به طور دستی نیز به تلپورت یاد شده تغییر مکان داد و همچنین فعال کردن این قابلیت تمامی تاثیرات قهرمان شما را صفر می‌کند.

در انتها، آخرین قابلیت وی یعنی حرکت اُلتیمیت آن True Power نام دارد که همانند قابلیت Blitz Uper عمل می‌کند اما با این تفاوت که شما می‌توانید حریف خود را از دور مشخص کنید و علاوه بر اینکه آن را به عقب می‌رانید،‌ آسیبی بالغ بر ۶۰۰ واحد را وارد کنید.

شاید فکر کنید که این قابلیت شباهتی به توانایی کاراکتر Sombra، از بازی Overwatch، داشته باشد ولی گفتنی است که این قابلیت زودتر در Paladins جای گرفته است و پیش‌تر قابلیت تلپورت را در کاراکتر Kinessa دیده‌ایم.

بازی Paladins هم اکنون فاز بتای عمومی خود را روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی پشت سر می‌گذارد و کاربران می‌توانند آن را به رایگان تجربه کنند. بازی مذکور به همراه بازی Smite قرار است با آپدیتی از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی کنند و در رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا شوند. خرداد ماه گذشته سازندگان اعلام کردند که تعداد کاربران این بازی از مرز ۱۱ میلیون کاربر عبور کرده است.

در ادامه می‌توانید تریلر قابلیت‌های Talus را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده