نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

تعداد بازیکنان بازی Paladins از مرز ۱۱ میلیون عبور کرد

استودیو Hi-Rez اطلاعاتی از عملکرد بازی Paladins و برنامه‌های آینده این بازی آنلاین را به اشتراک گذاشت.

به تازگی، استودیو Hi-Rez سازنده بازی Paladins با انتشار پستی در Reddit، گزارشی از عملکرد جدید بازی خود به اشتراک گذاشته و از برنامه‌های آینده این بازی آنلاین که قرار است در چند ماه آینده پیاده سازی شوند، رونمایی کرد.

در صورتیکه اخبار بازی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بازی Paladins یک بازی چندنفره رایگان شوتر قهرمان محور است که از مکانیک‌های بازی‌های MOBA که در جدیدترین بازی محبوب بلیزارد یعنی بازی Overwatch هم دیده‌ایم، استفاده می‌کند. بازی Paladins در سپتامبر سال گذشته میلادی وارد Early Access استیم شد. سپس کمتر از دو هفته پیش، نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی هم با یک بتا عمومی در دسترس کنسول‌بازان قرار گرفت.

طبق گفته استودیو Hi-Rez، عملکرد بازی بسیار موفقیت آمیز بوده و تعداد بازیکنان بازی از مرز ۱۱ میلیون گذشته است. نکته دیگر اینکه بیش از ۲ میلیون از بازیکنان این بازی را دارندگان کنسول‌ها تشکیل می‌دهند که در دو هفته ابتدایی وارد بازی شده‌اند. گفته شده این آمار رو به افزایش است. علاوه بر این، آمار ارایه شده شامل بازیکنان ساکن در کشور چین نمی‌شود که مسلما با احتساب این افراد، این آمار به شدت افزایش پیدا می‌کند. استودیو Hi-Rez در ادامه این صحبت‌ها گفته است:

موفقیت بازی تاکنون به ما اجازه افزایش قابل توجه اعضای تیم توسعه را داده است (تیم توسعه بازی Smite نیز افزایش پیدا کرده است). در سال ۲۰۱۷ تیم توسعه موفق به ارایه یک بروزرسانی در هر دو هفته، ۶ قهرمان جدید (Torvald، Maeve، Inara، Lex، Seris و Willo)، دو نقشه جدید (Stone Keep و Brightmarsh)، دو حالت آزمایشی جدید (PvE و Survival)، تعداد فراوانی نقشه آزمایشی و ویژگی‌های پرتقاضای انجمن مانند گفتگوی صوتی یکپارچه شده است.

در طول چند ماه آتی هم قرار است محتوا، بهبودها و تغییرات زیر به بازی افزوده شود:

  • افزوده شدن چندین نوع جدید از پاداش‌های Mastery
  • بهبود سیستم رتبه بندی بازی
  • رفع باگ‌های بازی مانند باگ قدرت Reversal شخصیت Androxus و باگ سپر شخصیت Fernando
  • بهبود مشکلات گیم‌پلی و پرداخت آیتم‌های بازی
  • افزوده شدن قهرمانان جدید: در ازای هر سه بروزرسانی، دو قهرمان جدید بازی اضافه می‌شود تا تعداد قهرمانان در ماه آگوست به ۳۰ عدد برسد. سپس روند افزودن قهرمانان کاهش پیدا کرده و از آگوست تا پایان سال ۲۰۱۷ هر ماه یک شخصیت جدید به بازی اضافه می‌شود
  • افزوده شدن حداقل یک حالت بازی PvP برای آزمایش و دریافت بازخورد
  • افزایش سرعت انتشار بروزرسانی بازی که نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان وابسته به کمپانی صاحب پلتفرم و مدت زمان لازم برای صدور مجوز انتشار بروزرسانی جدید است. هدف نهایی ایجاد فاصله یک هفته‌ای میان انتشار بروزرسانی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها خواهد بود
  • بهبود سیستم Legendaries برخی شخصیت‌ها
  • سرمایه گذاری و رونمایی از مسابقات E-Sport بزرگ که رویداد July Dreamhack Valencia اولین آن‌ها خواهد بود و به زودی مسابقات جهانی بیشتری برای بازی Paladins برگزار می‌شود. اطلاعات مسابقات جدید در رویداد مذکور اعلام می‌شود
  • معرفی دوباره برخی حالت‌های PvE و همکاری چند نفره که پس از انجام تمامی کارهای بالا صورت خواهد گرفت

بازی Paladins برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده