// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Rayman Legends Definitive Edition برای سوییچ منتشر شد

کمپانی یو‌بی سافت با انتشار تریلری بازی Rayman Legends Definitive Edition را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کرد.

بازی Rayman Legends، اثر پلتفرمر و محبوب کمپانی یوبی سافت برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ پس از نسخه قبلی‌اش یعنی بازی Rayman Origins، برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، نینتندو Wii U و پلی‌استیشن ویتا عرضه شد. بازی مذکور پس از آن توانست خود را به کنسول‌های نسل هشتمی یعنی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برساند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که بازی Rayman Legends Definitive Edition برای نینتندو سوییچ نیز پورت شده است.

بازی Rayman Legends با داشتن تمامی ویژگی‌های خود توانست با موفقیت چشم‌گیری روبرو شود و نسخه Definitive Edition این بازی شامل حالت چهار نفره در بخش همکاری چندنفره می‌شود. همچنین بخش ویژه‌ای نیز با نام Kung Foot در بازی گنجانده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از اتصال وایرلس بخش چندنفره‌ حضوری (Local) را تجربه کنند.

برای اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. در صورت تمایل همچنین می‌توانید نسخه دموی این بازی را از فروشگاه نینتندو یعنی eShop به طور رایگان دانلود کنید و محتویات آغازین آن را تجربه کنید.

میشل انسل از کمپانی یوبی‌سافت اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نسخه سوییچ این بازی از ویژگی‌های بیشتری برخوردار است و المان‌های جدیدی را نیز با توجه به قابلیت‌های کنسول سوییچ در آن گنجانده‌اند. وی اعلام کرد که «محتویات غافل‌گیر کننده‌ای» در نسخه سوییچ این بازی جای گرفته است که هم کاربران کارکشته و هم جدید را غافل‌گیر خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار نسخه سوییچ بازی Rayman Legends Definitive Edition را تماشا کنید و نگاهی به حالت جدید یعنی Kung Foor نیز بیندازید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده