// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

دموی بازی Rayman Legends برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت

دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند با مراجعه به فروشگاه eShop کنسول خود، دموی بازی Rayman Legends: Definitive Edition را دانلود کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دموی بازی Rayman Legends: Definitive Edition در دسترس قرار گرفته است و دارندگان نینتندو سوییچ می‌توانند با مراجعه به فروشگاه eShop کنسول خود، اقدام به دانلود و تجربه‌ی بازی کنند. در دموی بازی شاهد حالت Kong Foot هستیم که به صورت تک نفره و کوآپ قابل بازی است. جدای از این، حالت Kung Foot دارای یک حالت تورنومنت است که تا سقف هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

بازی اصلی نیز در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و شامل یک سری محتویات انحصاری نینتندو سوییچ نظیر قابلیت استفاده از صفحه لمسی کنسول و کنترلرها می‌شود. درکنار پشتیبانی از چهارنفر به صورت کوآپ آنلاین در بازی‌، بازیکنان می‌توانند به صورت وایرلس محلی نیز به یکدیگر متصل شده و در حالت Kung Foot به رقابت کردن بپردازند.

در ماه فوریه بود که مایکل انکل، کارگردان بازی Rayman Legends، در جریان یک گفت و گوی اعلام کرد که یوبی‌ سافت نسخه‌ای از این بازی زیبا روی نینتندو سوییچ پورت خواهد کرد زیرا معتقد بود که نینتندو سوییچ پلتفرمی مناسبی برای این بازی است. وی در این باره گفته بود:

بازی Rayman همانند یک بازی رومیزی است. این گفته بدین معنا است که می‌توانند با دوستان‌تان در یک اتاق Rayman را بازی کرده و این کنسول (نینتندو سوییچ) گزینه‌ی مناسبی برای این کار است. سوییچ یک کانسپت واقعی از کنسولی است که ما منتظرش بودیم؛ یک کنسول HD، قدرتمند و قابل حمل.

بازی Rayman Legends: Definitive Edition در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده