// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

ویدیو ۱۱ دقیقه ای از گیم پلی بازی Biomutant

کمپانی THQ Nordic یک تریلر گیم پلی طولانی از بازی Biomutant منتشر کرده که بسیاری از ویژگی‌ها و بخش‌های بازی را به نمایش می گذارد.

یکی از بازی‌های معرفی‌شده در نمایشگاه گیمز‌کام 2017، محصول جدید کمپانی THQ Nordic و اولین بازی استودیو Experiment 101 (متشکل از اعضای سابق استودیو‌ی سازنده بازی‌های Mad Max و Just Cause) یعنی بازی Biomutant است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ویدیویی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه آلفای این بازی منتشر شده است.

در ابتدای امر، بخش ساخت پرو‌تا‌گونیست بازی به نمایش درمی‌آید که بازیکنان می‌توانند این شخصیت را از نظر جنسیت، اندازه، خز و رنگ شخصی‌سازی کنند. برخی از این موارد روی گیم‌پلی تاثیر مستقیم دارند. برای مثال، هر‌چه اندازه شخصیت بزرگ‌تر باشد، حرکات او کند‌تر خواهد بود و مقاومتش در برابر ضربات افزایش می‌یابد. پس از گذر از این بخش نوبت به نبرد‌های بازی Biomutant می‌رسد. سیستم مبارزات بازی تر‌کیبی از نبرد‌های نزدیک و دور است و بازیکنان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از شمشیر‌ها و سلاح‌ها استفاده کنند. همچنین در این بخش موارد دیگری از جمله دشمنان مختلف، سیستم Loot و امکانات شخصی‌سازی سلاح قابل مشاهده است.

بازی Biomutant دارای سیستم کارما است؛ بدین معنا که اعمال، شیوه تعامل با دیگر شخصیت‌ها و تصمیم‌های بازیکنان تاثیر بسزایی در روند بازی خواهند داشت. رویکرد بازیکنان در بازی به خوب یا بد بودن شخصیت منجر می‌شود که میزان آن با استفاده از نماد‌های یین و یانگ مشخص می‌شود. گیم‌پلی بازی Biomutant را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Biomutant هم‌اکنون برای انتشار روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز در حال ساخت است. قیمت این بازی ۶۰ دلار خواهد بود و در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده