نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی BioMutant رسما تایید شد [گیمزکام 2017]

بالاخره سازندگان سابق سری Just Cause و بازی Mad Max رسما از جدیدترین اثر خود با نام BioMutant رونمایی کردند.

پس لو رفتن چندین باره اطلاعات بازی BioMutant، بالاخره کمپانی اتریشی THQ Nordic و استودیو تازه تاسیس Experiment 101 که متشکل از سازندگان سابق سری Just Cause و بازی Mad Max هستند، به طور رسمی از این بازی اکشن نقش آفرینی با محوریت کونگ‌فو رونمایی کردند. در این بازی شما نقش یک راکون یا روباه انسان‌نما را در یک محیط پسا آخرزمانی خواهید داشت. قرار است این بازی سال آینده برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

علاوه بر رونمایی رسمی از بازی، کمپانی THQ Nordic و استودیو Experiment 101 از اولین نوع خرید بازی در غالب یک نسخه کلکسیونی رونمایی کردند. این نسخه ویژه به قیمت ۱۱۹ دلار به فروش می‌رسد و محتوای آن شامل یک کپی از بازی، مجسمه شخصیت اصلی بازی، طرح هنری اصلی بازی روی یک پارچه با سایز A1، موسیقی متن رسمی بازی و البته بسته بندی ویژه خواهد بود که تمامی این محتوا را در خود خواهد داشت.

بازی BioMutant

بازی BioMutant این هفته در غرفه نمایشگاه گیمزکام 2017 کمپانی THQ Nordic واقع در کلن آلمان قابل بازی خواهد بود. این بازی همچنین ماه آینده در رویداد PAX West سیاتل هم قابل بازی است. هنوز جزئیات این نسخه قابل بازی فاش نشده است.

در پایان می توانید تریلر CGI رونمایی بازی را تماشا کنید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی به این پست مراجعه کنید.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده