// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدید گیم‌ پلی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد

نینتندو ویدیویی از گیم‌پلی اسکی بر روی برف شخصیت لینک در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به همراه عکسی منتشر کرد.

کمپانی نینتندو در حساب کاربری فیسبوک عکسی از شخصیت لینک‌ از بازی در دست ساخت خود یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر کرد، در پایین می‌توانید شخصیت لینک را با شمشیر خود بر روی تپه‌ای ببینید.

zelda

نینتندو اعلام کرد:

تا عرضه بازی The Legend of the Zelda: Breath of the Wild، عکس‌های زیادی از مناطق و چشم‌انداز‌های Hyrulean منتشر خواهیم کرد.

طبق اعلام نینتندو، این کمپانی تا عرضه این بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی عکس‌های بیشتری از بازی مذکور در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همانطور که در رویداد E3 2016 اطلاعاتی از توانایی‌های شخصیت لینک پیرامون اسکی کردن منتشر شد، حال نینتندو با تبریک سال نو میلادی، ویدیویی از گیم‌پلی این بازی منتشر کرد. در این ویدیو شاهد اسکی کردن لینک توسط سپر او بر روی کوه‌ها هستیم. در انتهای این خبر می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی مذکور را تماشا و دانلود کنید.

بازی The Legend of the Zelda: Breath of the Wild سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های Wii U و سوییچ عرضه می‌شود البته تاریخ عرضه این بازی هنوز مشخص نشده است. آنطور که شایعه شده، بازی مذکور در ابتدای عرضه نینتندو سوییچ یعنی اسفند ماه (مارس) در دسترس نخواهد بود و مدتی پس از آن منتشر می‌شود. در خبر‌های دیگر می‌توانید اینجا تریلر گیم‌پلی بازی Breath of the Wild را در رویداد گیم‌اواردز 2016 در زومجی تماشا کنید.

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده