نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

اولین تریلر گیم پلی Wasteland 3 منتشر شد؛ آغاز کمپین کسب بودجه بازی

اولین تریلر از گیم پلی Wasteland 3 منتشر و کمپین کسب بودجه بازی در سایت فیگ آغاز شد.

استودیو اینگزایل، چندی پیش بازی Wasteland 3 را رسما معرفی کرد. بازی که پس از موفقیت‌های نسخه دوم این سری قدیمی ساخته می‌شود و قرار است بودجه موردنیاز خود را از طریق سایت فیگ کسب کند. حال این کمپین با هدف جمع‌آوری دو میلیون و ۷۵۰ هزار دلار آغاز شده و جالب اینکه در همین مدت زمان کوتاهی که از آغاز آن گذشته، بیش از ۱/۵ میلیون دلار توسط طرفداران بازی جمع‌آوری شده است و انتظار می‌رود که بودجه کامل مدنظر سازندگان خیلی زود جمع‌آوری شود.

همچنین همزمان با آغاز این کمپین، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی نیز منتشر شده است که برخی المان‌های جدید بازی مثل امکان استفاده از وسایل نقلیه را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

با اینکه نسخه دوم بازی Wasteland در آخرالزمانی خشک و بیابانی جریان داشت، نسخه سوم بازی در مناطق یخ‌زده کلرادو جریان خواهد داشت. همچنین ویژگی‌های جدیدی در این نسخه به بازی اضافه شده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حضور وسایل نقلیه و یک حالت همکاری چندنفره اشاره کرد که اجازه می‌دهد بازی و ماموریت‌های آن را همراه با دوستان‌تان تجربه کنید و هر زمان که خواستید ادامه بازی را به تنهایی بازی کنید.

Wasteland 3 برای عرضه در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است و پلتفرم‌های مقصد آن هم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی خواهند بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده