// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

تماشا کنید: بازی Yooka-Laylee با تأخیر عرضه می شود

استودیوی پلی‌تونیک گیمز (Playtonic Games) اطلاعات بیشتری را در رابطه با Yooka-Laylee، جانشین معنوی بازی Banjo Kazooie ارائه کرد. این استودیو با انتشار تریلر E3 2016 این بازی از تأخیر در انتشار Yooka-Laylee خبر داده است. با زومجی همراه باشید.

هرچند در گذشته پیش‌بینی می‌شد که بازی Yooka-Laylee، تازه‌ترین ساخته استودیوی پلی‌تونیک گیمز در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ منتشر شود، اما این استودیو با انتشار ویدیویی زیبا از این بازی، از تاخیر چند ماهه آن خبر داده است. طبق اعلام تیم توسعه‌دهنده، Yooka-Laylee برروی رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، لینوکس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و Wii U در نیمه اول سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. گوین پرینس، مدیر خلاقیت پلی‌تونیک در رابطه با این تاخیر گفت:

بعد از جستجوی عمیق از طریق گفتگو با طرفداران متوجه شدیم که آنها بالاتر از همه به کیفیت و روان بودن بازی اهمیت می‌دهند؛ ما تصمیم دشواری را برای تنظیم انتشار Yooka-Laylee در نیمه اول ۲۰۱۷ گرفتیم. در حالی که ما اطمینان کافی داریم که می‌توانیم بازی را در ماه اکتبر (تاریخ از پیش‌ تعیین شده) منتشر کنیم، با این وجود، طبق تصمیم تیم، آنها برای جلا دادن به بازی احتیاج به افزودن چند ماه بیشتر به برنامه‌ریزی قبلی داشتند. در نهایت، این موضوع به ما فرصت ارائه بازی‌ بهتری را به هزاران طرفدار می‌دهد که ما را در طول توسعه بازی حمایت کرده‌اند.

گوین پرینس درپایان گفت:

ما می‌دانیم که عده‌ای برای این انتظار بیشتر چند ماهه ناامید خواهند شد؛ با این حال، تیم پلی‌تونیک اطمینان دارد که تصمیم صحیح را برای بازی گرفته و شما نیز از نتایج [این تصمیم] در هنگام انتشار بازی در اوایل سال آینده، خوشحال خواهید شد.

با وجود خبر ناراحت‌کننده تاخیر در انتشار Yooka-Laylee، پلی‌تونیک اکنون ویدیویی E3 2016 این بازی را برای علاقمندان منتشر کرده است:

|

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده