نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اکشن فیگور زیبای Fallout 4 قلب طرفداران بازی را ذوب می‌کند

«زره قدرت» یا همان Power Armor در Fallout 4 را می‌توان نماد این بازی نامید. قطعا یکی از آرزوهای طرفداران Fallout 4 داشتن یک مجسمه‌ی زیبا از زره قدرت است؛ مخصوصا اگر این مجسمه با ظرافت زیاد ساخته شده باشد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

این مجسمه یا اکشن فیگور که مربوط به شخصیت مرد در بازی Fallout 4 است، با جزییات بسیار بالایی ساخته شده و ظاهر کاملا باابهتی دارد. در ادامه می‌توانید تصاویری از این مجسمه‌ را مشاهده کنید و با جزییات و نحوه‌ی خریداری آن آشنا شوید.

این اکشن فیگور به وسیله‌ی شرکت Threezero ساخته شده و زره قدرت T-45 بازی را در مقیاس یک ششم (یعنی ۶ برابر کوچکتر از نمونه‌ای که در بازی وجود دارد) به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) نسبت به پیش‌خرید این مجسمه اقدام کنند، اما هنوز هیچ تاریخی برای عرضه‌ی آن مشخص نشده است. در گالری بالا شما چند تصویر از این محصول را مشاهده می‌کنید؛ برای تماشای تصاویر بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی فیسبوک کمپانی سازنده‌ی آن مراجعه نمایید.

طول (قد) این مجسمه‌ی زیبا ۱۴.۵ اینچ (حدود ۳۷ سانتی‌متر) است و در قسمت‌ها مختلف آن از ۳۵ مفصل یا لولا استفاده شده که باعث می‌شوند بتوانید تغییراتی در ظاهر و حالت قرارگیری مجسمه ایجاد کنید. حتی انگشتان زره قدرت نیز قابل حرکت هستند و می‌توان یک اسلحه‌ی لیزری AER-9 (که درون جعبه‌ی مجسمه وجود دارد) را داخل دست‌های آن گذاشت؛ ضمنا با خرید آنلاین این محصول یک تفنگ کوچک نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های جالب این اکشن فیگور امکان جدا شدن کلاه و همچنین سرِ شخصیت اصلی است. به این ترتیب شما می‌توانید با برداشتن کلاه، صورت قهرمان مورد علاقه‌ی خود را ببینید. البته کلاه این مجسمه دارای یک لامپ ال‌ای‌دی کوچک است که جلوه‌ی خاصی به ظاهر آن می‌بخشد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

تمام قطعات زره قدرت در این اکشن فیگور قابل جدا‌سازی هستند و شما می‌توانید همه‌ی آنها را از بدن شخصیت اصلی جدا کنید یا قطعات اضافی که درآینده عرضه می‌شوند را به آن اضافه نمایید.

اگر شما هم به فکر تهیه‌ی این اکشن‌ فیگور فوق‌العاده هستید می‌توانید از تاریخ ۷ بهمن در وبسایت شرکت Threezero آن را پیش‌خرید کنید. افرادی که این مجسمه را به صورت آنلاین سفارش دهند باید ۳۹۸ دلار پرداخت کنند، در حالی که نسخه‌ی خرده‌فروشی ۳۸۰ دلار قیمت دارد؛ البته همانطور که گفتیم در نسخه‌ی آنلاین یک اسلحه‌ی اضافی هم موجود است.

اخیرا در خبرهای مربوط به Fallout 4 داشتیم که یکی از بازیکن‌های این بازی قرارگاه خود را شبیه شهر معلق «کلمبیا» در بازی BioShock Infinite ساخته است. همچنین یک ماد جالب برای بازی ساخته شده که تجربه‌ی چهار فصل را در Fallout 4 امکان‌پذیر می‌کند.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۹ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است. منتقد زومجی در نقد خود از این بازی نمره‌ی عالی ۹ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت؛ همچنین این بازی از نگاه نویسندگان زومجی به عنوان بهترین بازی نقش‌آفرینی و بهترین بازی سال ۲۰۱۵ نیز انتخاب شده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده