نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶

بازی Assassin's Creed Mirage را رایگان تجربه کنید

طرفداران مجموعه اسسینز کرید می‌توانند برای مدت محدودی به نسخه‌ای رایگان از بازی Assassin's Creed Mirage دسترسی داشته باشند. 

Assassin's Creed Mirage جدید‌ترین نسخه منتشر‌شده از مجموعه اسسینز کرید است که گیمرها را با شخصیت بسیم همراه می‌کند و به شهر بغداد می‌برد. یوبیسافت دقایقی پیش اعلام کرد افرادی که تا به امروز موفق به تجربه آن نشده‌اند، می‌توانند از امروز تا ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) به نسخه رایگان آن دسترسی داشته باشند. 

نسخه رایگان بازی روی تمام پلتفرم‌های مقصد Assassin's Creed Mirage شامل کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی پلی استیشن و همینطور کامپیوتر در دسترس است و امکان تجربه دو ساعت اول این اثر را فراهم می‌کند. از فردا تا پنجم اردیبهشت نسخه‌های استاندارد و دیلاکس Assassin's Creed Mirage با تخفیف ۴۰ درصدی در دسترس خواهند بود و پیشرفت گیمر‌ها در نسخه رایگان، در صورت خرید نسخه کامل بازی به آن منتقل می‌شود. 

یوبیسافت همچنین امکان جالبی را هم در این بازه زمانی برای استریمرهای بازی فراهم کرده است؛ به طوریکه اگر تا ۱۱ اردیبهشت اقدام به استریم بازی کنید، شمشیر والهالای بسیم را دریافت خواهید کرد و مخاطبان شما هم شانس دریافت این سلاح را با تماشای استریم شما خواهند داشت. 

بازی Assassin's Creed Mirage با ادعای تلاش برای بازگشت به ریشه‌های این مجموعه منتشر شد و توانست نمره‌های نسبتا خوبی را هم دریافت کند. زومجی هم در بررسی این بازی نمره ۷ را برای آن در نظر گرفت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده