// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

واکنش منتقدین به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

با عرضه جهانی بازی Call of Duty: Modern Warfare III شاهد انتشار نمرات اصلی بازی هستیم و جدیدترین نسخه از کالاف دیوتی ناامید کننده است.

می‌توان گفت که کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی است و تابه‌امروز شخصیت‌هایی را معرفی کرده که بعضی از آن‌ها حسابی در دل مخاطبان جا گرفته‌اند. بااین‌حال اکتیویژن تصمیم به ریبوت سری مدرن وارفر گرفت و نسخه اول و دوم آن، تجربه‌ی تقریبا خوبی را از نظر داستانی ارائه می‌کردند. بااین‌حال بخش چندنفره، به‌خاطر وجود فرمول موفق و همیشگی کالاف دیوتی جذابیت خاص خود را به همراه داشته است.

حال نوبت به Call of Duty: Modern Warfare 3 رسیده است. جایی که کاربران بسیاری منتظر بودند تا رویارویی کاپیتان پرایس، مک‌تاویش و گوست با ماکاروف را مشاهده کنند. این در حالی است که با عرضه بخش کمپین بازی به‌صورت ارلی اکسس و انتشار واکنش‌های منتقدین به بخش داستانی مدرن وارفر ۳، شاهد عملکرد ضعیف این بخش بودیم. حال پس از دسترسی کامل به بازی و بخش چندنفره و زامبی، می‌توان گفت که شاهد آن Call of Duty همیشگی نیستیم.

به‌تازگی واکنش منتقدین به کل پکیج Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شده و در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدین را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Call of Duty: Modern Warfare III

  • سازنده: اسلج‌همر گیمز، اینفینیتی وارد
  • ناشر: اکتیویژن
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن تیراندازی اول شخص

کاپیتان پرایس در بازی Call of Duty Modern Warfare III

زومجی: ۵۵ از ۱۰۰

Call of Duty: Modern Warfare 3 بیشتر حس یک DLC را دارد که با قیمت یک بازی کامل عرضه شده است. تقریبا تمام بخش‌های بازی، چنین حسی دارند که انگار سازنده‌ها صرفا یک سری محتوای استفاده‌نشده در سایر آثار مرتبط با کال آو دیوتی را کنار هم گذاشته‌اند تا یک بازی عجله‌ای را آماده کنند؛ از بخش داستانی گرفته که یکی از ضعیف‌ترین و شلخته‌ترین روایت‌های داستانی تاریخ مجموعه را دارد و اکثرا مراحلش بیشتر مثل یک چالش در وارزون هستند تا قسمت زامبی که دقیقا آن هم حسی مثل بخش DMZ وارزون دارد. قسمت چندنفره به‌دلیل هسته گیم‌پلی ارزشمند، کماکان جذاب‌ترین بخش کال آو دیوتی جدید است که البته آن هم از نظر محتوا چیز جدیدی ندارد و بیشتر شبیه به آپدیتی برای قسمت چندنفره نسخه قبل است. در مجموع مدرن وارفر ۳ یکی از بازی‌های ناامید‌کننده امسال است و خیلی سخت می‌توان تجربه آن را به کسی پیشنهاد داد.

هابی کنسولز: ۶۵ از ۱۰۰

Call of Duty Modern Warfare 3 محصولی است که از ترکیب سایر بازی‌ها ساخته شده است. یک محصول هیبریدی که به‌دنبال متقاعد کردن هواداران قدیمی و سرسخت خود به‌واسطه یک مولتی پلیر عالی است. بااین‌حال نه ادای احترام و نه نوآوری‌های بخش کمپین و زامبی چیزهای بدیهی را پنهان نمی‌کند. کالاف دیوتی مدرن وارفر ۳ بازیافت ایده‌هایی است که به سرعت توسعه یافته‌اند.

اتمیکس: ۵۰ از ۱۰۰

Call of Duty: Modern Warfare III یکی از ناامید کننده‌ترین بازی‌های سال و دلیلی است که نشان می‌دهد اکتیویژن باید به این مجموعه یک وقفه طولانی دهد. بسیار شرم‌آور است که یک مجموعه با این تاریخ و گذشته، با آن به این شکل رفتار می‌شود.

گیم اینفورمر:۵۰ از ۱۰۰

کالاف دیوتی امسال یک اکسپنشن نخ‌نما است که نقاب یک دنباله را به چهره زده و به شکل شرم‌آوری ۲۰ سالگی مجموعه را جشن می‌گیرد.

وی‌جی‌سی: ۵۰ از ۱۰۰

اگر یک دهه گذشته یک بازی کالاف دیوتی با این کیفیت پایین عرضه می‌شد، یک رسوایی کامل به حساب می‌آمد. اما، حال یک نماد از رویکرد به مجموعه‌ای است که به‌شدت به بررسی وضعیت خود نیاز دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده