نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲

انتشار سه تریلر انیمیشنی Starfield با محوریت داستان بازی

تریلرهای انیمیشنی Starfield سناریوهای داستانی منحصر‌به‌فرد دنیای این بازی را با محوریت شخصیت‌های ونا، ایدا و کنت بازگو می‌کند که بازیکنان در طول بازی تجربه خواهند کرد.

بازی Starfield از استودیوهای بازی‌سازی بتسدا سه تریلر انیمیشنی جدید را به‌عنوان بخشی از The Settled Systems: An Animated Anthology دریافت کرده که هر یک از آن‌ها کاراکترها و داستان‌های منحصربه‌فردی را از دنیای این بازی به همراه دارند. در ادامه می‌توانید به این ویدیوها نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

ویدیو اول با عنوان «Where Hope is Built» روی شخصیت ونا (Vanna) تمرکز دارد. ونا دختر یتیمی از Akila City است که باید قطعاتی را برای تعمیر سفینه فضایی خود پیدا کرده و به ستاره‌ها سفر کند. ویدیو دوم «The Hand that Feeds» نام‌گذاری شده و نام مکانی روی سیاره Neon است که ایدا (Ada) و هارپر (Harper) در آن با هم همکاری می‌کنند تا از ثروتمندان دزدی کنند. تا اینکه به شخصی از Ryujin Industries برمی‌خورند و Ada را مجبور به انتخاب یکی از طرف‌ها می‌کند. ویدیو سوم یا «Supra Et Ultra» احتمالاً آرام‌ترینِ آن‌ها است. اتفاقات آن در New Atlantis رخ می‌دهد و درباره پیک خلبانی به نام Kent است که برای ماجراجویی و یافتن آرامش در زندگی خود به United Colonies Vanguard می‌پیوندد.

دانلود از آپارات

این سه تریلر کوتاه سناریوهای داستانی منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند که بازیکنان می‌توانند به‌طور بالقوه آن‌ها را در داستان بازی تجربه کرده و انتخاب‌های شخصیت‌های آن‌ها را به سمت مسیرهای جدید هدایت کنند.

دانلود از آپارات

بازی Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. خریداران نسخه Premium Edition این بازی می‌توانند از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) به تجربه‌ آن بپردازند. بازی از روز عرضه روی گیم‌ پس هم در دسترس خواهد بود‌.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده