نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

احتمال عرضه بازی Starfield با درجه سنی بزرگسال

طبق اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد که بازی Starfield قرار است با درجه سنی بزرگسال روی کنسول‌های ایکس باکس و پی سی عرضه شود.

براساس اطلاعاتی که از حساب توییتر بازی Starfield به‌دست آمده، رده بندی سنی این بازی در ESRB «بزرگسال» تعیین شده است. به نظر می‌رسد که بتسدا خود رده‌بندی سنی Starfield را فاش کرده است و درحالی که این اطلاعات هنوز در وبسایت رسمی این شرکت درج نشده، در تصویر بنر اکانت توییتر Starfield و در قسمت بالا و گوشه سمت چپ تصویر به وضوح می‌توان رده‌بندی سنی ESRB را برای این بازی مشاهده کرد.

ظاهراً محتوایی که باعث شده بازی Starfield رده بندی سنی بزرگسال را دریافت کند، شامل «خشونت، خون، مضامین مربوطه، الفاظ نامناسب و استفاده از مواد مخدر» می‌شود. البته مورد آخر چندان هم غیرمنتظره نخواهد بود؛ چراکه در ماه مارس هم گزارشی از محدودیت سنی بازی Starfield در استرالیا منتشر شده بود که در میان دلایل آن «استفاده از مواد مخدر» دیده می‌شد.

صد البته که ESRB به شکل رسمی رده‌بندی سنی بازی استارفیلد را اعلام نکرده است، اما بازی‌هایی چون Fallout 76 و Skyrim نیز به همین دلایل رده‌بندی سنی بزرگسال را دریافت کرده بودند و مورد غافلگیر کننده‌ای نیست.

مشخص شدن رده بندی سنی بازی Starfield

بازی Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. همچنین طرفداران بازی استارفیلد می‌توانند منتظر نمایش مفصل از بازی در رویداد Starfield Direct باشند که این رویداد اختصاصی در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و پس از شوکیس ایکس باکس برنامه‌ریزی شده است.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده