نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۱

عبور فروش بازی NieR: Automata از مرز ۷/۵ میلیون نسخه

بازی NieR: Automata هم‌چنان به فروش خود و کسب سود مالی برای شرکت اسکوئر انیکس ادامه می‌دهد.

از زمان عرضه رسمی بازی نیر اوتوماتا ۶ سال زمان گذشته است. ساخته استودیو بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و توانست با استقبال منتقدان و گیمرها مواجه شود. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، حساب رسمی توییتری این مجموعه بازی به‌تازگی تایید کرد که مجموع فروش بازی NieR: Automata از مرز ۷٫۵ میلیون نسخه عبور کرده است. پیش از این در ماه نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شد که فروش این بازی به ۷ میلیون نسخه رسیده است.

کاراکتر بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition

داستان بازی NieR: Automata چندین سال پس از اولین نسخه Nier رخ می‌دهد و تمرکز خود را روی شخصیت‌های جدید گذاشته است. کاربران قادر هستند تا کنترل شخصیت 2B را که به‌عنوان یک اندروید مبارز شناخته می‌شود، برای از بین‌بردن و مبارزه با ماشین‌هایی که سیاره زمین را تصرف کرده‌اند، به‌دست بگیرند. کارگردانی این بازی را یوکو تارو برعهده داشته است.

ساخته پلاتینیوم گیمز به ‌علت داستان‌گویی و مضامین نهفته، شخصیت‌پردازی، موسیقی متن و سبک زیبا‌یی‌شناختی‌ای خود مورد تحسین و تمجید همگان قرار گرفت. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز می‌توانند به تجربه نسخه بهینه آن بپردازند.

زومجی در بررسی بازی NieR: Automata نمره ۹ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از این بررسی به قلم افشین پیروزی می‌خوانیم:

«Nier: Automata همان چیزی است که از یک بازی ویدیویی انتظار می‌رود و این اثر برای شخص من یادآور بازی‌های دوران پلی استیشن ۱ و ۲ بود که ساعت‌ها بدون آنکه ذره‌ای خسته شویم، پای تجربه بازی‌ها می‌نشستیم و با اینکه خبری از گرافیک‌های فوق‌العاده نبود، اما از تمامی ساعاتی که صرف بازی می‌کردیم، لذتی خاص می‌بردیم.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زوجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده