نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۹

رده بندی سنی بزرگسال بازی Starfield در استرالیا

هیئت رده بندی سنی بازی‌های کشور استرالیا بازی Starfield را به‌دلیل تأثیر بالای خشونت و استفاده از مواد مخدر در رده‌ی بزرگسال دست بندی کرده است.

استودیوی بتسدا با برنامه‌ریزی یک رویداد مستقل Direct در ماه ژوئن در نظر دارد تا تصاویر بیشتری از گیم‌پلی بازی Starfield را برای مخاطبان به نمایش بگذارد. بااین‌حال اولین رده بندی سنی ساخته‌ی نقش آفرینی این تیم از همین حالا در استرالیا به ثبت رسیده که رده‌ مناسب برای افراد بالای ۱۸ سال را به آن اختصاص داده که دلیل آن تأثیر بالای استفاده از مواد مخدر در بازی بیان شده است.

Starfield در سایر دسته‌بندی‌ها از جمله مضامین و زبان دیالوگ‌ها بازی در رده‌ی «تأثیر متوسط» قرار گرفته است. اما علاوه‌بر مصرف مواد مخدر، خشونت دومین بخشی است که امتیاز «قوی» را دریافت کرده است. البته باتوجه به خشونتی که از بازی‌های Fallout 3 و 4 و همچنین سری The Elder Scrolls سراغ داریم، این موضوع کاملاً قابل درک است. اما باید دید که این قضیه در Starfield چه معنی و مفهومی خواهد داشت.

بازی Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد. رویداد پیش روی Starfield Direct نیز برای تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. تاد هاوارد، کارگردان بازی استارفیلد در اینباره گفته که هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که باید از این بازی به طرفداران نشان دهیم.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده