نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

رونمایی از اولین DLC بازی Elden Ring | آپدیت رایگان Colosseum فردا منتشر می‌شود

استودیوی فرام‌سافت‌ور با انتشار یک تریلر، رسما از بسته الحاقی جدید بازی Elden Ring رونمایی کرد.

در کمتر از یک سال پس از عرضه‌ی بازی نقش‌آفرینی الدن رینگ، حالا استودیوی فرام‌سافت‌ور از اولین آپدیت بزرگ این بازی تحسین‌شده رونمایی کرده است.

این DLC جدید که Colosseum نام خواهد داشت، بازیکنان را در استادیوم‌های مبارزه‌ای بزرگ روبه‌روی یکدیگر قرار می‌دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، در این به‌روزرسانی بازیکنان پس از ماه‌ها انتظار و گمانه‌زنی‌های مختلف، می‌تواند سرانجام با ورود به استادیوم‌های بزرگ و مخروبه‌ای که در سراسر جهان Lands Between پراکنده شده‌اند، در قالب مبارزات PvP و تک‌نفره یا تیمی مهارت‌های خود را برای دیگر بازیکنان و حریفان به‌نمایش بگذارند.

در حال حاضر سه ورزشگاه در نقشه‌ی بازی وجود دارند که ظاهرا با انتشار این به‌روزرسانی که فردا هفتم دسامبر عرضه می‌شود، راه ورود به این مناطق برای بازیکنان دنیای الدن رینگ هموار خواهد شد. این آپدیت برای تمامی دارندگان بازی روی پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی رایگان است. شما می‌توانید تریلر رونمایی از این به‌روزرسانی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

مقاله‌ مرتبط:

هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی آینده‌ الدن رینگ پس از انتشار اولین DLC بازی وجود ندارد، اما تحلیل‌گران صنعت بازی اعتقاد دارند با عرضه‌ی این به‌روزرسانی مربوط‌به بخش چندنفره‌ی بازی تنها یک روز پیش از برگزاری رویداد The Game Awards 2022، شانس زیادی برای انتشار اولین تریلر DLC یا اکسپنشن داستانی غیر رایگان بازی در این رویداد وجود دارد.

بیشتر بازی‌های استودیوی فرام‌سافت‌ور به غیر از Sekiro: Shadows Die Twice یک بسته‌الحاقی بزرگ داستانی پس از عرضه دریافت کرده‌اند، بنابراین رونمایی از یک ماجراجویی حماسی دیگر در جهان بازی پرطرفدار الدن رینگ، چندان دور از دسترس به‌نظر نمی‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. 


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده