// شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵

احتمال فاش شدن اولین ویدیو گیم‌پلی بازی جدید Need for Speed

به نظر می‌رسد، اولین ویدیو از گیم‌پلی نسخه‌ی جدید Need for Speed فاش شده است.

به‌تازگی در ردیت، ویدیو کوتاهی از یک بازی منتشر شده که در آن یک ماشین در حال پرش، به مانع برخورد می‌کند. افکت‌های بصری دیده شده در این ویدیو، شامل گرافیک واقع‌گرایانه همراه‌با ترکیبی از عناصر انیمه‌ها است. گفته می‌شود که این ویدیو، بخشی از گیم‌پلی بازی جدید Need for Speed است. پیش از این، گزارش شده که نسخه‌ی جدید این مجموعه، دارای گرافیک واقع‌گرایانه همراه‌با المان‌هایی از انیمه‌ها خواهد بود. همچنین، براساس گزارش‌های قبلی، بازی در یک شهر خیالی با نام Lake Shore City جریان دارد. این شهر با الگوگیری از شیکاگو طراحی شده است.

دانلود از آپارات

مطابق گزارش جف گراب، خبرنگار رسانه‌ی جاینت بمب، انتشار بازی از ماه نوامبر به دسامبر تغییر کرده است. باتوجه‌به صحبت‌های گراب، استودیو کرایتریون وقت بیشتری برای کار روی توسعه‌ی بازی جدید Need for Speed دارد. باید دید کرایتریون این مجموعه را به شکوه قبلی خود بر می‌گرداند یا باز هم باید شاهد یک نسخه‌ی ضعیف دیگر از این مجموعه محبوب باشیم.

در فوریه‌ی ۲۰۲۰، الکترونیک آرتز رسما از تغییر استودیو سازنده‌ی بازی Need for Speed از گوست گیمز به کرایتریون خبر داد. استودیو کرایتریون گیمز، سابقه‌ی توسعه‌ی بازی‌هایی همچون Need for Speed: Hot Pursuit در سال ۲۰۱۱، Need for Speed: Most Wanted در سال ۲۰۱۲، Need for Speed Rivals در سال ۲۰۱۳ و مجموعه‌ی Burnout را در کارنامه‌ی خود دارد.

در قسمت بیست و چهارم از ری‌لود، مروری برمجموعه بازی‌های Need for Speed داشتیم و به صحبت درباره‌ی تاریخچه‌ی این سری پرداختیم.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده