نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷

تبدیل Xenoblade Chronicles 3 به پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی نینتندو سوییچ

بازی Xenoblade Chronicles 3 مدتی کوتاهی پس از عرضه به پرفروش‌ترین بازی فروشگاه eShop نینتندو سوییچ تبدیل شده است.

درحالی‌که یک هفته از عرضه بازی Xenoblade Chronicles 3 می‌گذرد، به‌نظر می‌رسد این بازی موفق شده است به پرفروش‌ترین بازی فروشگاه دیجیتالی نینتندو در بسیاری در کشورها تبدیل شود. هنوز آمار مشخصی از طرف نینتندو درباره میزان فروش این بازی در فروشگاه eShop منتشر نشده است، اما با نگاهی به بخش بازی‌های پرفروش این پلتفرم می‌توانیم از عملکرد فوق‌العاده Xenoblade Chronicles 3 مطمئن باشیم.

این بازی در حال حاضر در ریجن آمریکای شمالی eShop بالاتر از آثار پرطرفداری مانند نینتندو سوییچ اسپورتز، Mario Kart 8 Deluxe، ماینکرفت، Stardew Valley و چندین بازی دیگر قرار گرفته است. البته دیگر بازی‌های عرضه شده در هفته‌های اخیر مانند Digimon Survive و LIVE A LIVE نیز فروش بسیار خوبی را تجریه کرده‌اند و به‌ترتیب در رتبه چهارم و هشتم قرار گرفته‌اند.

کاراکتر بازی Xenoblade Chronicles 3

از هنگام عرضه، این بازی با تحسین گسترده و نقدهای بسیار مثبت منتقدان مواجه شده است. براساس آمارهای مالی منتشر شده، Xenoblade Chronicles 2 در حدود ۲ میلیون نسخه و بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition که نسخه ریمستر شده بازی اول این مجموعه به‌حساب می‌آید، در حال حاضر در حدود ۱/۵ میلیون نسخه روی کنسول نینتندو سوییچ فروش داشته‌اند.

طبق دیگر آمارهای فروش، نسخه فیزیکی قسمت سوم این مجموعه نیز درحال‌حاضر جز بازی‌های پرفروش وب‌سایت آمازون محسوب می‌شود و باتوجه‌به فروش فوق‌العاده Xenoblade Chronicles 3 روی فروشگاه دیجیتالی نینتندو، می‌توانیم مطمئن باشیم که Xenoblade Chronicles 3 به‌زودی عنوان پرفروش‌ترین بازی سری زنوبلید را دریافت خواهد کرد. حالا باید ببینیم نینتندو و استودیوی مونولیث سافت چه آینده‌‌ای برای این سری اکشن نقش‌آفرینی که حالا به بالاترین میزان محبوبیت خود رسیده است، در نظر خواهند گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع nintendolife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده