// پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

واکنش منتقدین به بازی Xenoblade Chronicles 3

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Xenoblade Chronicles 3 منتشر شد و شاهد عملکرد عالی جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ هستیم.

درمیان مجموعه‌های نقش آفرینی نینتندو، Xenoblade Chronicles هواداران زیادی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از مجموعه‌های سرگرم کننده یاد کرد. بااین‌حال، نسخه سوم بازی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه دوم داشته است و اصلی‌ترین آن، سیستم مبارزات بازی است که تاحد بسیاری شبیه به سیستم پولیش شده نسخه اول است.

همچنین داستان همیشه یکی از نقطه قوت‌های سری به حساب می‌آید و به‌نظر می‌رسد Xenoblade Chronicles 3 از این قاعده مستثنا نیست. چندی پیش میانگین امتیازات جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ منتشر شد و شاهد عملکرد عالی زنوبلید کرونیکلز ۳ هستیم.

در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان Xenoblade Chronicles 3 خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Xenoblade Chronicles 3

  • سازنده: استودیو مونولیث سافت
  • ناشر: نینتندو
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • سبک: اکشن نقش آفرینی

کاراکتر بازی Xenoblade Chronicles 3

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Xenoblade Chronicles 3 جهانی وسیع را دراختیار دارد و کاراکترها و داستان آن به‌قدری است که این جهان وسیع را حتی بیشتر از چیزی که به‌نظر می‌رسد، پر کند. همچنین درمیان سایر نسخه‌ها، فعال‌ترین سیستم مبارزات را هم به خود اختصاص داده است. قطعا این مورد یک تعهد هیولایی است، اما Aionios برای یک یا دو ماه بهترین محل برای زندگی است.

دیستراکتوید: ۹۵ از ۱۰۰

سنگینی داستان، کاراکترهای بازی و آزادی عملی که برای ترکیب اعضای تیم، سه مورد مهمی هستند که باعث شده این بازی قدردانی من را از خود کند.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

تغییرات Xenoblade Chronicles 3 در مسیر درستی اعمال شده‌اند؛ اعمال پیچیدگی مناسب روی سیستم مبارزات بازی که نتیجه بخش بوده است. این بازی طولانی، درگیر کننده، دل‌گرم کننده و احتمالا بهترین نقش‌آفرینی سال خواهد بود؛ قطعا بهترین تابدین‌لحظه.

آی‌جی‌ان ۸۰ از ۱۰۰

بااینکه Xenoblade Chronicles 3 در طول کمپین ۱۵۰ ساعته خود می‌تواند شما را به انحراف برده و موارد فرعی متعددی را ارائه دهد، اما کاراکترهای عالی و مبارزات تاکتیکی اعتیادآور آن، ارزشش را دارد.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

Xenoblade Chronicles 3 دقیقا حس و حال همان بازی‌ای را می‌دهد که مونولیث سافت برای تمامی این سال‌ها قصد توسعه آن را داشت. بااین‌که دیالوگ‌های بازی می‌توانست ساختار بهتری داشته باشد، اما به‌واسطه مبارزات خارق‌العاده و داستان فوق‌العاده خود، این مورد جبران شده است. کمتر پیش می‌آید که یک بازی نقش‌آفرینی شرقی بتواند ۱۰۰ ساعت از وقت من را به خود اختصاص دهد، اما Xenoblade Chronicles 3 با قاطعیت این کار را انجام داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده