نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷

احتمال تبدیل شدن Return to Monkey Island به آخرین بازی مجموعه مانکی آیلند

طبق اطلاعات درج شده در وب‌سایت بازی Return to Monkey Island، احتمالا این بازی آخرین نسخه از این سری محبوب باشد.

بسیاری از طرفداران سری Monkey Island از اینکه امسال فرصت جدیدی برای بازگشت به ماجراجویی‌های آن را پیدا می‌کنند، خوشحال هستند. بازی Return to Monkey Island جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه اشاره و کلیک و معمایی به شمار می‌آید که برخی توسعه‌دهندگان اصلی مانکی آیلند به ساخت آن پرداخته‌اند و باتوجه‌به اطلاعات و نمایش‌هایی که تاکنون از این بازی منتشر شده است، می‌توان انتظار یک اثر جذاب و خلاقانه‌ی دیگر را داشت.

بااین‌حال سبک هنری و جلوه‌های بصری جدید بازی Return to Monkey Island باعث واکنش منفی برخی از طرفداران شده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که احتمالا این بازی قرار است آخرین نسخه از مجموعه Monkey Island باشد. اخیراً استودیوی لوکاس‌فیلم گیمز وب‌سایت رسمی بازی Return to Monkey Island را راه‌اندازی کرد و در آن اطلاعات و تصاویر بیشتری را منتشر کرد. طبق اطلاعات درج شده در وب‌سایت، این بازی قرار است پر از طراحی‌های باشکوه، مکانیسم‌های جدید اشاره و کلیک و شوخی‌های خنده‌دار باشد.

کرکترهای بازی Return to Monkey Island در دنیای فانتزی

درنهایت در بخش توضیح کلی بازی اشاره شده است که بازی Return to Monkey Island یک پایان هیجان‌انگیز برای ماجراجویی‌های این مجموعه به ارمغان خواهد آورد که احتمالا به این اشاره دارد که این بازی قرار است آخرین نسخه از مجموعه مانکی آیلند باشد. بازی Return to Monkey Island درواقع ششمین نسخه از این سری است اما وقایع داستانی آن دنباله‌ی اتفاقات بازی Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge خواهد بود.

ران گیلبرت، کارگردان این بازی در مصاحبه‌ی اخیر خود گفته است که تیم سازنده برای حفظ و کنترل تداوم سری Monkey Island تلاش کرده است. بازی Return to Monkey Island قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده