نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۸

اشاره تازه به معرفی بازی جدید کارگردان Fallout: New Vegas در کنفرانس ایکس باکس

اطلاعات جدید از بیشتر شدن احتمال معرفی پروژه جدید کارگردان بازی Fallout: New Vegas از استودیوی Obsidian در روزهای آینده خبر می‌دهند.

در ماه نوامبر گذشته شاهد انتشار اولین شایعات از بازی جدید جاش سایر، کارگردان بازی‌ Fallout: New Vegas بودیم. طبق این شایعات، این بازی جدید که در حال حاضر با نام رمزی Pentiment در دست توسعه است، قرار است یک بازی نقش‌آفرینی پیچیده و الهام گرفته از بازی تحسین‌شده‌ی Disco Elysium باشد. طبق این گزارش‌ها، مراحل اصلی ساخت این بازی توسط یک تیم ۱۲ نفره از سال ۲۰۲۰ در استودیوی Obsidian Entertainment آغاز شده است.

حالا یکی از بازی‌سازان استودیوی آبسیدین که احتمالا یکی از اعضای تیم توسعه‌ی Pentiment است، با انتشار پستی در توییتر از هیجان خود برای نمایش یک بازی معرفی‌نشده خبر داد. هانا کندی، طراح کانسپت استودیوی آبسیدین همچنین تایید کرد که از دو سال پیش به مراحل ساخت این بازی ملحق شده است. کندی در مراحل ساخت بازی The Outer Worlds نیز حضور داشته است و احتمالا شاهد طراحی‌های هنری او در بازی The Outer Worlds 2 نیز باشیم.

پس از انتشار این توییت جاش سایر نیز با فرستادن یک اموجی، به‌نوعی امیدواری خود به معرفی این بازی را اعلام کرد. سایر در هفته‌های اخیر فعالیت‌های مشابه زیادی در فضای توییتر داشته است که هواداران را به احتمال معرفی بازی جدید او امیدوار می‌کند.

ساویر علاوه‌بر Fallout: New Vegas، سابقه کارگردانی آثار دیگری مانند دو بازی سری نقش‌آفرینی Pillars of Eternity و کارگردانی طراحی بازی The Outer Worlds را در کارنامه دارد. بسیاری از گیمرها ساویر را به‌عنوان یکی از بازی‌سازان صاحب‌سبک و کاربلد بازی‌های نقش‌‌آفرینی می‌دانند.

علاوه‌بر شایعات روزهای اخیر در توییتر، جف گراب، خبرنگار شناخته‌ شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی نیز احتمال معرفی بازی جدید ساویر در کنفرانس هفته آینده ایکس باکس را بسیار بالا می‌داند. گراب همچنین می‌گوید که طبق اطلاعات فعلی او، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که تا پایان سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار این بازی که البته ابعاد کوچک‌تری نسبت‌ به دیگر بازی‌های آبسیدین دارد باشیم.

براساس این اطلاعات، Pentiment در قرن ۱۶ میلادی جریان دارد و تحقیق درباره یک قتل مشکوک، بخش اصلی داستان بازی خواهد بود. گراب علاقه ساویر به بازی Disco Elysium ساخته استودیوی ZA/UM را از دلایل اصلی ساخت این بازی جدید می‌داند و می‌گوید احتمالا شاهد شباهت‌های زیادی بین این دو بازی خواهیم بود. البته که Disco Elysium به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود و امیدواریم Pentiment بتواند موفقیت‌های این بازی را تکرار کند.

کنفرانس ایکس باکس و بتسدا در ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه، ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برگزار می‌شود که انتظار می‌رود در این کنفرانس شاهد معرفی این بازی نقش‌آفرینی باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده