// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۶

اعلام زمان پخش کنفرانس جدید ایکس باکس و بتسدا

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کنفرانس اصلی ایکس باکس و بتسدا طی سال ۲۰۲۲ در کدام ساعت از کدام روز برگزار می‌شود.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت و برخی از گزارش‌ها می‌گفتند، مایکروسافت مجددا ماه ژوئن را برای برگزاری کنفرانس جدید ایکس باکس و بتسدا انتخاب کرد. براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که پخش برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه، ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) شروع می‌شود. کاربرها می‌توانند این کنفرانس آنلاین را در پلتفرم‌های مختلف از جمله کانال یوتیوب رسمی ایکس باکس و کانال توییچ رسمی ایکس باکس به تماشا بنشینند.

باتوجه‌به توضیحات سایت رسمی Xbox می‌دانیم که این کنفرانس به نمایش بازی‌های در حال ساخت استودیوهای ایکس باکس، بتسدا و همکارهای مختلف مایکروسافت از سراسر دنیا می‌پردازد. شرکت Microsoft می‌گوید این کنفرانس شامل تمام اطلاعاتی است که باید در رابطه با بازی‌های متنوع ایکس باکس داشته باشید؛ از جمله بازی‌هایی که روی کنسول و PC در دسترس مشترک‌های گیم پس قرار می‌گیرند.

مطابق گزارش‌های مختلف انتظار می‌رود که استودیو بتسدا گیم استودیوز در این رویداد به نمایش مفصل گیم‌پلی بازی Starfield، اثر جدید تاد هاوارد بپردازد. در این بین مایکروسافت تایید کرد که رویداد پیش رو با پشتیبانی از بیشتر از ۳۰ زبان پخش می‌شود تا گیمرهای کشورهای مختلف بتوانند از دیدن آن لذت ببرند.


منبع Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده