افزایش احتمال راه یافتن بتل رویال به بازی Halo Infinite
پخش زندهی اخیر فصل دوم بازی Halo Infinite برای نمایش یک تیزر اسرارآمیز با وقفهی کوتاهی همراه شد که احتمالا به راهیابی حالت بتل رویال به این محصول شوتر اول-شخص اشاره دارد. این تیزر زمانی به نمایش درآمد که برایان جرارد و جان یونیسک که بهترتیب رئیس و مدیر بخش بازاریابی استودیو ۳۴۳ اینداستریز به شمار میآیند، درحال به دست آوردن آیتمهای تزئینی بتل پس فصل ۲ بازی هیلو اینفینیت بودند. این ویدیو کوتاه، لوگو شرکتی با نام Lux Voluspa را نشان میدهد و اندکی بعد صدای دو شخص به گوش میرسد که دربارهی «مفقودی هسته» ابراز نگرانی میکنند.
این کلیپ با صدای وحشتزدهی زنی به پایان میرسد که میگوید: «آنها اینجا هستند». در پایان نیز لوگو Lux Voluspa و شعار تبلیغاتی «ذهنهای ساختگی، راهحلهای حقیقی» به نمایش در میآید. پس از آن برایان جرارد و جان یونیسک با ادامهی پخش زندهی فصل دوم Halo Infinite بازگشتند و دربارهی طرحهای رنگی مورد علاقهی خود بحث کردند. البته در این لایواستریم سخنی از این کلیپ اسرارآمیز به میان نیامد. شما میتوانید تیزر را در ادامه تماشا کنید.
درحالحاضر نمیتوان گفت که این تیزر به چه موردی اشاره دارد، اما هدف استودیو ۳۴۳ اینداستریز احتمالا اشاره به حالت بتل رویال بازی بوده است. البته در گذشته شاهد بازیهای واقعیت جایگزین (Alternate Reality Games) در هیلو بودیم؛ بنابراین این کلیپ میتواند به مورد بسیار بزرگتری اشاره داشته باشد. اوایل این ماه، توسعهدهندهی هیلو اینفینیت با پخش تریلر، فصل دوم بازی با نام Lone Wolves را به نمایش گذاشت که با دو نقشهی و چند حالت تازه همراه بود. همچنین استودیو 343Industries اعلام کرد که فصل ۲ شش ماه در دسترس بازیکنها خواهد بود.
بازی Halo Infinite درحالحاضر در پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی بهواسطهی داستانسرایی بسیار خوب و درگیرکننده، شخصیتپردازی عالی شخصیتهای جدید Weapon و Echo-216، گانپلی روان و دوستداشتنی، فعالیتهای فرعی ارزشمند دارای پاداش مناسب، سیستم ارتقای کارآمد برای مهارتهای مسترچیف، بخش چندنفره اعتیادآور بهلطف طراحی نقشهها و گانپلی، گرافیک بصری چشمنواز و موسیقیهای گوشنواز توانست در بررسی زومجی نمرهی ۹ از ۱۰ را کسب کند. البته مسائلی مانند شخصیتپردازی نهچندان مناسب برخی از کاراکترها روی تجربهی کلی آن تأثیر منفی داشت.