// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶

تریلر روز عرضه بسته الحاقی Coiled Captors بازی Tiny Tina's Wonderlands

به‌تازگی گیرباکس سافتور تریلر بسته الحاقی Coiled Captors بازی Tiny Tina's Wonderlands را پخش کرد و تاریخ انتشار آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

مدتی است که بازی Tiny Tina's Wonderlands روانه بازار شده و توانسته است بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. بااینکه بازی محتویات کافی را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد، اما استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) در مقام سازنده‌ی Tiny Tina's Wonderlands تایید کرده بود که سیزن‌پس آن شامل چهار محتویات پس از عرضه می‌شود. حال اولین محتوا، به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

به‌تازگی گیرباکس سافتور تریلر روز انتشار بسته الحاقی Coiled Captors بازی Tiny Tina's Wonderlands را پخش کرده است. در جریان بسته الحاقی ذکرشده، آیتم‌های تزئینی و لوت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند. البته که شاهد محتوای جدید Chaos Chamber هم خواهیم بود؛ همین‌طور یک باس جدید که هر هفته تغییر پیدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار بسته الحاقی Coiled Captors بازی Tiny Tina's Wonderlands را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بسته الحاقی در تاریخ یک اردیبهشت ماه (۲۱ آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات

Tiny Tina's Wonderlands توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Tiny Tina's Wonderlands نوشته است:

Tiny Tina's Wonderlands تا حد خیلی زیادی، همان چیزی است که از یک نسخه فرعی مجموعه Borderlands انتظار می‌رود؛ تجربه‌ای پر هرج‌و‌مرج،‌ مفرح و سرگرم‌کننده. با اینکه داستان بازی فاقد یک انسجام کلی درست است،‌ ولی تا دلتان بخواهد در جریان مراحل اصلی و فرعی سناریو‌های بامزه و جالبی رخ می‌دهند و این وسط شخصیت‌های دوست‌داشتنی بامزه به‌لطف صداگذاری عالی و دیالوگ‌نویسی درجه‌یک، کاملا در ذهن ثبت می‌شوند. Tiny Tina's Wonderlands از حیث گیم‌پلی هم یک تجربه فانتزی‌تر نسبت به Borderlands است و در دسترس بودن تجهیزات بسیار متنوع و سیستم لوت شدیدا ارزشمند، باعث شده‌اند تا تجربه بازی چه به‌صورت انفرادی و چه کنار دوستان، کاملا سرگرم‌کننده باشد؛ حتی اگر برخی فعالیت‌های جانبی در گذر زمان کمی تکراری شوند.

با این تفاسیر، Tiny Tina's Wonderlands هم برای طرفداران همیشگی بردرلندز و هم برای علاقه‌مندان شوتر‌های اول‌شخص، بازی ارزشمندی به‌حساب می‌آید و تجربه آن پیشنهاد می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده