نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۱

معرفی ربات VASCO در ویدیوی جدید بازی Starfield

بتسدا ویدیو جدیدی از بازی Starfield را منتشر کرده است که به معرفی ربات همراه VASCO می‌پردازد.

روز گذشته بتسدا ویدیو جدیدی از بازی موردانتظار استارفیلد را منتشر کرد که یکی از شخصیت‌های کمکی همراه بازیکنان را معرفی می‌کند. این شخصیت که یک ربات هوشمند است، می‌تواند در کاوش‌های بازیکنان در محیط‌های ناشناخته و خطرناک آن‌ها را همراهی کند. به‌گفته‌ی ایستوان پلی، طراح هنری استودیوی Bethesda Game Studios، این ربات که VASCO نام دارد، در دنیای استارفیلد توسط مؤسسه‌ی Lunar Robotics طراحی و ساخته شده است.

بدنه‌ی قدرتمند واسکو که روی دو پا مکانیکی قدرتمند قرار گرفته است، برای کشف سیاره‌های جدید و اکتشافات فضایی ایده‌آل خواهد بود. واسکو توانایی حمل تجهیزات و وسایل کاوشگران را هم دارد و بنابراین بازیکنان می‌توانند در هنگام شناسایی منطقه‌های جدید بخشی از آیتم‌های غیرضروری خود را به واسکو انتقال دهند.

پلی می‌گوید واسکو یک ربات صلح‌جو و در خدمت کاوشگران است، اما در مواقع خطر و درگیری‌ها می‌تواند با استفاده از سلاح‌های تعبیه شده از خود دفاع کند. هنوز مشخصی نیست که آیا کاربران می‌توانند واسکو را با قابلیت‌های دفاعی بیشتر و توانایی حمل بارهای سنگین‌تر ارتقا دهند یا خیر. شما می‌توانید تریلر معرفی قابلیت‌های این ربات جالب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

پیش از این گیمرها واسکو را در تریلر معرفی بازی در رویداد E3 2021 مایکروسافت و قسمت دوم ویدیوهای Into the Starfield مشاهده کرده بودند. از سوی دیگر بسیاری از هواداران همچنان بی‌صبرانه در انتظار اولین نمایش گیم‌پلی بازی Starfield هستند. تاد هاوارد، کارگردان بازی مدتی پیش به طرفداران وعده داده بود در تابستان امسال نمایش‌های کاملی از گیم‌پلی این بازی منتشر می‌شود.

باتوجه‌به لغو برگزاری رویداد سالیانه‌ی E3 2022 در ماه ژوئن، باید منتظر بمانیم و ببینیم مایکروسافت چه‌ تاریخی را برای برگزاری رویداد خود و نمایش گیم‌پلی بازی‌های موردانتظاری مانند استارفیلد و Redfall ساخته‌ی استودیو آرکین انتخاب می‌کند.

بازی نقش‌آفرینی Starfield در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده