نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶

تریلر داستانی بسته‌الحاقی جدید بازی Lost Judgment منتشر شد

تریلر داستانی اکسپنشن The Kaito Files، شخصیت قابل بازی جدید مجموعه‌ی Judgment را به هواداران معرفی می‌کند.

شش ماه پس از انتشار بسته الحاقی قبلی بازی Lost Judgment، حالا استودیوی بازی‌سازی ژاپنی Ryu Ga Gotoku تریلری از DLC سوم این بازی با نام The Kaito Files پخش کرده است که ما را با شخصیت‌ها و بخش‌هایی از گیم‌پلی آن آشنا می‌کند.

براساس اطلاعات منتشرشده، ماساهارو کایتو (Masaharu Kaito) که به‌عنوان یکی از شخصیت‌های فرعی در داستان Lost Judgment حضور داشت، در این داستان جدید به‌عنوان شخصیت اصلی حاضر خواهد بود. کایتو با توانایی‌های خاصی مانند Primal Focus و استفاده از حواس پنج‌گانه‌ی اصلی خود می‌تواند شواهد و نکته‌های پرونده‌های جنایی مختلف را شناسایی کند. تاکایوکی یاگامی (Takayuki Yagami)، پروتاگونیست بازی اصلی نیز در این بسته‌الحاقی حضور دارد و کایتو با فعالیت در دفتر کارآگاهی او می‌تواند در حل پرونده‌های پیچیده‌ی قضایی نقش داشته باشد. کایتو همچنین دو استایل مبارزه‌ی منحصربه‌فرد جدید دارد که برای ایستادن دربرابر خلافکارهای شهر توکیو بسیار کاربردی خواهد بود.

داستان اصلی The Kaito Files در قالب چهار فصل روایت می‌شود و در جریان آن کایتو در جستجوی دوست قدیمی گمشده‌ی خود یعنی میکیکو (Mikiko) با ماجراهای عجیبی رو‌به‌رو خواهد شد. شما می‌توانید اولین تریلر داستانی این بسته‌الحاقی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بسته‌الحاقی The Kaito Files از امروز در دسترس دارندگان نسخه‌ی Ultimate Edition لاست جاجمنت و خریدارهای سیزن‌پس بازی قرار می‌گیرد. دیگر کاربران نیز می‌توانند این اکسپنشن جدید را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به‌صورت جداگانه خریداری کنند. این سومین بسته‌الحاقی بازی Lost Judgment پس از انتشار بسته‌های Detective Essentials Pack و School Stories Expansion Pack به‌حساب می‌آید.

بازی اکشن Lost Judgment در حال حاضر برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده