نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱

ساخت سریالی لایو اکشن براساس بازی Lost Judgment

طبق اخبار منتشر شده، سریالی لایو اکشن براساس بازی Lost Judgment در دست ساخت قرار دارد که در آن شاهد بازگشت بازیگر اصلی بازی خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی لایو اکشن براساس یکی از بازی‌های سگا ساخته خواهد شد. طبق خبری که نشریه ژاپنی Nikkan Gendai منتشر کرده، سریالی لایو اکشن براساس بازی Lost Judgment در دست ساخت است. به نقل از کوتاکو، این سریال برای پخش از شبکه Asahi Television تولید خواهد شد و در حال حاضر با نام Sabakarezaru به معنای The Unjudged شناخته می‌شود. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که تیم سازنده برنامه اولیه برای ساخت یک فیلم به‌همراه سریال Lost Judgment را نیز دارد.

بااین‌حال، ساخت این فیلم هنوز قطعی نیست. همچنین Nikkan Gendai اشاره کرد که تاکویا کیمورا، بازیگر و صداپیشه شخصیت تاکایوکی یاگامی که در بازی Judgment و بازی Lost Judgment حضور داشته است، در سریال نقش خواهد داشت. کیمورا هم‌اکنون درگیر بازی در سریال BG Personal Bodyguard، یکی از درام‌های جنایی محبوب ژاپن است، اما گفته می‌شود که او علاقه‌ای به بازگشت در فصل سوم این سریال ندارد.

بازی Lost Judgment درواقع اسپین‌آف مجموعه یاکوزا است که داستان تاکایوکی یاگامی، کارآگاه خصوصی را دنبال می‌کند که روی پرونده‌های قتل و آزارواذیت در حال تحقیق است. بازی Judgment در دسامبر ۲۰۱۸ عرضه شد و به‌دنبال موفقیت آن، شاهد انتشار بازی Lost Judgment در سپتامبر ۲۰۲۱ بودیم. همچنین قابل انتظار است که سگا مشغول ساخت قسمت سوم بازی Judgment باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده