نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷

احتمال انتشار بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch برای نینتندو سوییچ

رده‌بندی سنی بازی مترویدوینیا F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch استودیو تی‌آی‌گیمز در تایوان احتمالا به عرضه‌ی آن برای نینتندو سوییچ اشاره دارد.

بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch که استودیو Bilibili را به‌عنوان توسعه‌دهنده و شرکت TiGames را به‌عنوان ناشر می‌شناسد، در سپتامبر سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن عرضه شد و پس از مدت کوتاهی به کامپیوتر نیز راه یافت. با اینکه این بازی برجسته‌ترین بازی سال نبود، اما بسیاری از بازیکن‌ها آن را اثری فوق‌العاده می‌دانند که همه‌ی طرفدارهای سبک Metroidvania باید به‌سراغ تجربه‌ی آن بروند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی احتمالا به‌زودی در دسترس مخاطب‌های بیشتری قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که رسانه‌ی Gematsu گزارش داد، بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch اخیرا توسط هیئت رده‌بندی بازی‌های دیجیتال تایوان برای کنسول نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شده است. البته نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی مترویدوینیا هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است و تا آن زمان باید انتظار خود را پایین بیاوریم. بااین‌وجود، این اولین‌بار نیست که رده‌بندی سنی یک بازی به معرفی قریب‌الوقوع آن منجر می‌شود. بنابراین کاربران کنسول هیبریدی نینتندو می‌توانند امیدوار باشند که این بازی در آینده‌ی نزدیک به‌دست آن‌ها برسد.

بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. توسعه‌دهنده‌ی این بازی مترویدوینیا مدت کوتاهی پس از عرضه‌ی آن در سال گذشته تأیید کرد که کار روی محتوای جدید را آغاز کرده است و در آینده اخبار بیشتری از آن به گوش طرفدارها می‌رسد.

شما می‌توانید بررسی بازی F.I.S.T: Forged in Shadow Torch را مطالعه کنید؛ اثری که توانست نمره‌ی ۸ از ۱۰ زومجی را به‌دست بیاورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده