نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸

جدایی مدیر استودیو سازنده بازی آواتار از یوبیسافت

دیوید پولفلت از استعفای خود از مدیریت استودیو Massive Entertainment شرکت یوبیسافت خبر داده است.

به گزارش‌ رسانه VGC، مدیر اجرایی استودیوی بازی‌سازی سوئدی مسیو انترتینمنت یعنی دیوید پولفلت (David Polfeldt) از سمت خود در شرکت یوبیسافت استعفا داده است. این استودیو به‌عنوان سازنده‌ی آثاری مانند مجموعه The Division، بازی Avatar: Frontiers of Pandora و بازی Star Wars جدید شناخته می‌شود. پولفلت که ۱۷ سال سابقه‌ی کار در این استودیو را دارد، در ماه ژوئیه‌ی سال گذشته اعلام کرده بود که به‌دلیل فشار کاری پروژه‌های در حال ساخت Massive برای مدتی از هدایت این تیم کناره‌گیری خواهد کرد.

در آن زمان سخنگوی یوبی‌سافت ادعا کرد که پلفلت پس از ۶ ماه مرخصی و در یک موقعیت شغلی دیگر به کار خود در استودیوهای یوبی‌سافت ادامه خواهد داد. همچنین اعلام شد Thomas Andrén از شرکت رسانه‌ای Red Bee Media از ماه اکتبر ۲۰۲۱ جایگزین پلفلت می‌شود و فعالیت خود را به‌عنوان مدیر اجرایی Massive Entertainment آغاز می‌کند. حالا دیوید پولفلت در حال جدا شدن کامل از تیم است.

براساس اطلاعات منتشرشده، پلفلت در مصاحبه با خبرنامه‌ی Max HP دلیل استعفای خود را گسترش مداوم پروژه‌های در دست ساخت Massive Entertainment و افزایش تعداد کارمندان این استودیو دانست. طبق گفته‌های پلفلت، تعداد کارمندان دائمی این شرکت در حال حاضر به بیش از ۷۵۰ نفر می‌رسد و مدیریت این تعداد از هنرمندان و برنامه‌نویسان، برنامه‌ریزی و زحمت زیادی را از سوی تیم مدیریت استودیو نیاز دارد. پلفلت در این‌باره می‌گوید: «فکر می‌کنم که سبک کاری من با تعداد مشخصی از افراد بهتر جواب می‌دهد. به نظرم در حال حاضر و وضعیت فعلی استودیو، من مدیر مناسبی برای این تعداد از افراد نیستم و البته گلایه‌ای از این موضوع نیز ندارم».

دیوید پالفلت، مدیر استودیو یوبی‌سافت Massive Entertainment

استودیوی بازی‌سازی Massive Entertainment در حال حاضر توسعه‌ی Avatar: Frontiers of Pandora با همکاری کارگردان مشهور این سری جیمز کامرون را برای عرضه در سال ۲۰۲۲ در برنامه دارد. هنوز نمایش گیم‌پلی کاملی از این بازی منتشر نشده است، اما براساس گزارش‌های منتشرشده می‌توانیم انتظار رونمایی از گیم‌پلی این بازی آواتار در رویداد تابستانی Ubisoft Forward را داشته باشیم.

علاوه‌بر پروژه‌ی آواتار، در ماه ژانویه سال گذشته اعلام شد که براساس توفق صورت‌گرفته میان یوبی‌سافت و لوکاس فیلم گیمز، مسیو انترتینمنت ساخت یک باز جهان‌باز داستانی از دنیای جنگ ستارگان را نیز آغاز کرده است. البته طبق گفته‌ی مدیرعامل یوبی‌سافت این بازی در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد و هنوز سال‌های زیادی با تاریخ انتشار آن فاصله داریم.

همچنین این شرکت در ساخت بازی بتل‌رویال Tom Clancy’s The Division: Heartland نیز با استودیو Red Storm Entertainment همکاری خواهد کرد. پشتیبانی از موتور بازی‌سازی Snowdrop که رفته رفته در بازی‌های بیشتری از شرکت یوبی‌سافت مانند Tom Clancy's XDefiant و Mario + Rabbids Sparks of Hope استفاده می‌شود نیز از دیگر پروژه‌های این تیم بااستعداد سوئدی است. شما می‌توانید توضیحات سازندگان بازی آواتار درباره پیشرفت‌های گرافیکی آن را در زومجی مطالعه کنید.

بازی جهان‌باز Avatar: Frontiers of Pandora تا پایان سال مالی ۲۰۲۳ (انتهای مارس ۲۰۲۳ یا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲)‌ برای کنسول برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، و سرویس‌های استریم گوگل استیدیا و آمازون لونا عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده