// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

توضیحات سازندگان بازی آواتار درباره پیشرفت های گرافیکی آن

یوبیسافت مسیو به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده و در آن درباره‌ی بهبودهای مختلفی که برای ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora در موتور Snow Drop اعمال کرده است، توضیح می‌دهد.

تریلر بازی Avatar: Frontiers of Pandora در رویداد یوبیسافت فوروارد در E3 2021 پخش شد و طرفداران را هیجان‌زده کرد. یکی از مواردی که در این تریلر جلب توجه می‌کرد، جلوه‌های بصری خیره‌کننده بازی بود که البته چون از گیم‌پلی آن نبود، نمی‌توان با قاطعیت گفت که در بازی نهایی نیز قرار است دقیقا شاهد همین گرافیک باشیم.

حال اما در همین راستا، استودیوی Massive یوبیسافت، سازنده‌ی بازی آواتار به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده و توسعه‌دهندگان این استودیو در آن درباره‌ی آپگریدها و بهبودهای بزرگی صحبت می‌کنند که برای ساختن این بازی در موتور Snow Drop اعمال کرده‌اند؛ آپگریدهایی که قرار است از سخت‌افزار کنسول‌های نسل نهم به‌خوبی بهره ببرند. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی مسیو که به‌خاطر ساخت بازی Division شناخته می‌شود، در این ویدیو درباره‌ی چگونگی اعمال آپگریدها در موتور اسنو دراپ صحبت می‌کند و از این می‌گوید که سیستم میکرودیتا (یا ریزداده) پیشرفته‌ی آن‌ها، اسنو دراپ را قادر ساخته تا هزاران داده را در یک فریم پردازش کند. این سیستم به خلق یک محیط پرجزئیات کمک کرده که دارای انواع‌و‌اقسام پوشش گیاهی است. اعضای یوبیسافت مسیو همچنین به این اشاره می‌کنند که بهبوده‌های صورت‌گرفته روی اسنو دراپ باعث شده آن‌ها بتوانند اشیای بیشتری از تمام بازی‌های قبلی‌شان، در محیط Avatar: Frontiers of Pandora قرار دهند.

علاوه‌بر این‌ها، اسنو دراپ می‌تواند سایه‌زن‌های (شیدر) تعاملی تولید کند که زمانی که بازیکنان تغییراتی در بازی ایجاد می‌کنند، خود را نشان می‌دهد. همچنین در بازی حرکت ابرها به‌صورت ریل تایم شبیه‌سازی شده و برخی گیاه‌های بازی هوشمند هستند و به تعامل بازیکنان واکنش نشان می‌دهند. اسنو دراپ در Avatar: Frontiers of Pandora از ری تریسینگ ریل تایم استفاده می‌کند که نورپردازی بازی را بهبود داده است؛ این بهبودها مواردی مانند نورها و سایه‌ها‌ی کلی جهان بازی، نور متصاعد‌شده از موجودات شب‌تاب و حتی نورهای مختلف اطراف ابرها را شامل می‌شوند.

در Avatar: Frontiers of Pandora چرخه‌‌های آب‌و‌هوایی و شب‌و‌روز نیز واقع‌گرایانه‌تر از قبل طراحی شده‌اند و NPCها به آب‌و‌هوا و ساعت‌های مختلف روز واکنش نشان می‌دهند. این یعنی کاراکترهای غیر‌قابل‌بازی به‌صورت هوشمندانه می‌توانند نسبت به وضعیت جهان بازی واکنش نشان دهند و حتی این موضوع خود را در داستان بازی نیز نشان می‌دهد.

Avatar: Frontiers of Pandora از سال ۲۰۱۷ در حال ساخت بوده است. این بازی قرار است تجربه‌ای اول‌شخص و در سبک اکشن-ماجراجویی از دنیای آواتار ارائه دهد و داستانش درباره‌ی مبارزه‌ی نژاد Na’vi علیه انسان‌هایی است که قمر پاندورا را اشغال کرده‌اند. این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۲ و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی و گوگل استادیا برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص پیشرفت‌های گرافیکی بازی آواتار چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده