نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۵

بازنشستگی مدیر استودیو سازنده بازی Luigi's Mansion 3

پس از ۲۰ سال فعالیت مدیرعامل استودیوی Next Level Games از دنیای بازی های ویدیویی خداحافظی می‌کند.

روز گذشته مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران استودیوی Next Level Games که به‌عنوان سازندگان مجموعه Luigi's Mansion شناخته می‌شود، اعلام بازنشستگی کرد. داگلاس ترانزگارد (Douglas Tronsgard) که مدیریت این استودیوی کانادایی از زمان تأسیس آن در سال ۲۰۰۲ تا به امروز برعهده داشت، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Video Games Chronicle از تمامی هواداران بازی‌های این استودیو تشکر کرد.

«پس از ۲۰ سال [فعالیت] در صنعت بازی‌های ویدیوئی، خوشحالم که اعلام بازنشستگی کنم. می‌خواهم از تمامی افرادی که در این مسیر به منم کمک کردند تشکر کنم؛ به‌طور خاص شرکت نینتندو برای ایمانی که به من و دیگر اعضای Next Level Games در طول این سال‌ها داشته‌اند. حضور در تاریخچه شگفت‌انگیز این استودیو افتخار بزرگی برای من به‌حساب می‌آید.»

Douglas Tronsgard مدیر استودیو Next Level Games

شرکت Next Level Games از ۱۵ سال پیش سابقه کار روی بازی‌های مختلفی از شخصیت‌های نینتندو دارد که Mario Strikers Charged ،Metroid Prime: Federation Force و مجموعه‌ی موفق Luigi's Mansion از جمله‌‌ی این بازی‌ها هستند. Luigi's Mansion 3 که آخرین ساخته‌ی این استودیو به‌حساب می‌آید، در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و توانست تحسین بازیکنان پلتفرم نینتندو را به‌دست آورد. بسیاری از منتقدان Luigi's Mansion 3 را بهترین بازی این مجموعه می‌دانند و طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی نینتندو، این بازی تا ابتدای سال ۲۰۲۲، در حدود ۱۱ میلیون نسخه فروش داشته است که آن را به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ در سال‌های اخیر تبدیل می‌کند.

البته طرفداران بازی‌های Next Level Games نیازی نیست تا به مدت طولانی منتظر انتشار اطلاعات جدید از پروژه بعدی این استودیو باشند، زیرا ماه گذشته و در جریان برگزاری رویداد نینتندو دایرکت فوریه ۲۰۲۱، نینتندو اعلام کرد استودیوی Next Level Games ساخت بازی ورزشی مورد انتظار Mario Strikers Battle League را برعهده گرفته است. این بازی قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

پیش از این و در ماه ژانویه سال گذشته نینتندو اعلام کرد برای تصاحب کامل این استودیوی مستقل با مدیران آن به توافق رسیده است. تاکنون جزئیات بیشتری از مبلغ رسمی این قرارداد اعلام نشده است. همچنین شما می‌توانید به بررسی زومجی از بازی Luigi's Mansion 3 نگاهی بیندازید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده